בירור | ווצאפ על מספר של סטיק
-
לא יודעת אם אני בשרשור הנכון
אבל רק שאלה:
אפשר לעשות ווצאפ בנטפרי על מספר של סטיק? (יותר נכון של הסים שבתוך הסטיק??) -
לא יודעת אם אני בשרשור הנכון
אבל רק שאלה:
אפשר לעשות ווצאפ בנטפרי על מספר של סטיק? (יותר נכון של הסים שבתוך הסטיק??)@sapir885 כתב בבירור | ווצאפ על מספר של סטיק:
לא יודעת אם אני בשרשור הנכון
אבל רק שאלה:
אפשר לעשות ווצאפ בנטפרי על מספר של סטיק? (יותר נכון של הסים שבתוך הסטיק??)כן,
רק קח בחשבון שהמספר של סים גלישה הוא לא בבעלותך כמו מספר לשיחות (וגלישה)
החברה רשאית באופן תיאורטי להחליף לך את המספר,
באותו אופן מה יקרה כשתחליט לעבור מסים לראוטר? לא יהיה לך גישה למספר שעליו יש את החשבון, יותר חמור שמישהו אחר יוכל לגשת לחשבון (אם לא הפעלת אימות דו שלבי).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות