בעיה | מסך שחור קופץ לי בעת קבלת הודעה
-
היי שלום אני בוינדוס 10 וכול פעם שאני מקבל הודעה (קוםצת לי הודעה למחשב) המסך שלי בצבע שחור ואז נעלם למישהוא יש פיתרון תודה
-
היי שלום אני בוינדוס 10 וכול פעם שאני מקבל הודעה (קוםצת לי הודעה למחשב) המסך שלי בצבע שחור ואז נעלם למישהוא יש פיתרון תודה
@אליה-אליהו
יש מצב אתה מסביר יותר?
כשאתה מקבל הודעה איפה? במייל ?
יכול להיות שמותקן לך איזה תוכנה כל שהיא. רק אם תפרט אולי המומחים ידעו לעזור יותר. -
@אליה-אליהו
יש מצב אתה מסביר יותר?
כשאתה מקבל הודעה איפה? במייל ?
יכול להיות שמותקן לך איזה תוכנה כל שהיא. רק אם תפרט אולי המומחים ידעו לעזור יותר.@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | מסך שחור קופץ לי בעת קבלת הודעה:
@אליה-אליהו
יש מצב אתה מסביר יותר?
כשאתה מקבל הודעה איפה? במייל ?
יכול להיות שמותקן לך איזה תוכנה כל שהיא. רק אם תפרט אולי המומחים ידעו לעזור יותר.הודעת וינדוס שקופצת הודעה בצד שמאל
-
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | מסך שחור קופץ לי בעת קבלת הודעה:
@אליה-אליהו
יש מצב אתה מסביר יותר?
כשאתה מקבל הודעה איפה? במייל ?
יכול להיות שמותקן לך איזה תוכנה כל שהיא. רק אם תפרט אולי המומחים ידעו לעזור יותר.הודעת וינדוס שקופצת הודעה בצד שמאל
@אליה-אליהו
תודה.
זה נשמע כמו בעיה של דרייברים.
אני לא יודע איך לעזור בזה.
זה תמיד היה?
או שהתקנת תוכנה ופתאום זה התחיל? -
@אליה-אליהו
תודה.
זה נשמע כמו בעיה של דרייברים.
אני לא יודע איך לעזור בזה.
זה תמיד היה?
או שהתקנת תוכנה ופתאום זה התחיל?@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | מסך שחור קופץ לי בעת קבלת הודעה:
@אליה-אליהו
תודה.
זה נשמע כמו בעיה של דרייברים.
אני לא יודע איך לעזור בזה.
זה תמיד היה?
או שהתקנת תוכנה ופתאום זה התחיל?אין לי מוסג אולי מישהו יכול לעזור?
-
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | מסך שחור קופץ לי בעת קבלת הודעה:
@אליה-אליהו
תודה.
זה נשמע כמו בעיה של דרייברים.
אני לא יודע איך לעזור בזה.
זה תמיד היה?
או שהתקנת תוכנה ופתאום זה התחיל?אין לי מוסג אולי מישהו יכול לעזור?
@אליה-אליהו דבר ראשון תבדוק עם יש עדכונים.
וכן תעדכן דרייברים מהאתר הרשמי.
תוכל להעלות את ההודעה? -
@אליה-אליהו דבר ראשון תבדוק עם יש עדכונים.
וכן תעדכן דרייברים מהאתר הרשמי.
תוכל להעלות את ההודעה?@a-y-f כתב בבעיה | מסך שחור קופץ לי בעת קבלת הודעה:
@אליה-אליהו דבר ראשון תבדוק עם יש עדכונים.
וכן תעדכן דרייברים מהאתר הרשמי.
תוכל להעלות את ההודעה?קודם קול שאני ידע מזה דרייברים

-
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | מסך שחור קופץ לי בעת קבלת הודעה:
@אליה-אליהו
תודה.
זה נשמע כמו בעיה של דרייברים.
אני לא יודע איך לעזור בזה.
זה תמיד היה?
או שהתקנת תוכנה ופתאום זה התחיל?אין לי מוסג אולי מישהו יכול לעזור?
-
@אליה-אליהו עזרה מרחוק?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות