בקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024
-
@עניו-כמשה לא
-
-
@עניו-כמשה יש לו קושחה, אז הוא ערך אותה

@מישהו12 כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024:
@עניו-כמשה יש לו קושחה, אז הוא ערך אותה


קיבלת את הלייק כאן
-
@עניו-כמשה
יש כאן שתי שאלות
1 שיעבור סים כשר
2 שיהיה גירסה כשרה
בשביל שאלה 1 אין לי עדין תשובה צריך לראות מי ידוע ורוצה לספר לנו איך מחליפים imei
שאלה 2 יש לי את הגריסה של 220 ויש שם אינטרנט בלחיצה ארוכה על ה 0 לכן אני לא רוצה לעלות
אם יש למשהו פיתרון מייד אני יעלה את זה -
@עניו-כמשה
יש כאן שתי שאלות
1 שיעבור סים כשר
2 שיהיה גירסה כשרה
בשביל שאלה 1 אין לי עדין תשובה צריך לראות מי ידוע ורוצה לספר לנו איך מחליפים imei
שאלה 2 יש לי את הגריסה של 220 ויש שם אינטרנט בלחיצה ארוכה על ה 0 לכן אני לא רוצה לעלות
אם יש למשהו פיתרון מייד אני יעלה את זה -
@e613 לבטל את זה אין אפשרות כי מעולם לא יצא 235 כשר ועדה (וכנראה גם לא יצא...) בגרסאות המופצות בשוק 0 ארוך מכבה את הפלאפון וכן ניסיון לערוך את הקיצורים. אין לי מושג איך עשו את זה, אבל אם אתה מנסה תנסה בכיוון הזה.
-
@e613 א"א שיהיה כמו בדגמי 2020 שה0 פשוט לא יגיב אבל כן אפשר להכשיר בדרך עוקפת ששניה לפני שהמכשיר יכנס לדפדפן הוא יתכבה.
-
תכל'ס יש למישהו גירסא כשרה לזה?
והאם סים כשר מתאים לזה? -
תכל'ס יש למישהו גירסא כשרה לזה?
והאם סים כשר מתאים לזה?@מי-כעמך-ישראל-1 יש לי גרסה כשרה שעובד בה סים כשר, ניתן לצרוב אצלי בתשלום 80 שח
-
@מי-כעמך-ישראל-1 יש לי גרסה כשרה שעובד בה סים כשר, ניתן לצרוב אצלי בתשלום 80 שח
@10110000 איך אפשר ליצור איתך קשר?
-
@10110000 איך אפשר ליצור איתך קשר?
@מי-כעמך-ישראל-1 0559291129 או במייל שבפרופיל
-
יש מישהו באיזור מודיעין עילית שיכול לעשות לי גירסה כשרה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות