שיתוף | AI ותוכנות
-
קיבלתי תיאבון מ-@מישהו12 לנסות תוכנה קלילה, אז פיתחתי אחת כזו בעזרת פייתון ובינה מלאכותית!

זה באמת דבילי (השטות שבניתי), אבל בשביל להתחיל ולהשתשע זה חמוד
תודה רבה ל-@ מישהו12 על ההשראהו"לא להיבהל, זה רק תוכנה, שום דבר פיזי"
אם לוחצים על ESC התוכנה נסגרת
הנה היא, תנסו
show_image_sound.exe -
Y Yanky מחק נושא זה ב
-
Y Yanky שחזר נושא זה ב
-
קיבלתי תיאבון מ-@מישהו12 לנסות תוכנה קלילה, אז פיתחתי אחת כזו בעזרת פייתון ובינה מלאכותית!

זה באמת דבילי (השטות שבניתי), אבל בשביל להתחיל ולהשתשע זה חמוד
תודה רבה ל-@ מישהו12 על ההשראהו"לא להיבהל, זה רק תוכנה, שום דבר פיזי"
אם לוחצים על ESC התוכנה נסגרת
הנה היא, תנסו
show_image_sound.exe
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
