דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | תוכנת הגיבוי של המחשב לא עובדת - קוד שגיאה: 0x80780017

בעיה | תוכנת הגיבוי של המחשב לא עובדת - קוד שגיאה: 0x80780017

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
11 פוסטים 4 כותבים 164 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    א.א.פ.
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    תכנת גיבוי בלוח הבקרה "גיבוי ושחזור (7 Windows)" עבדה לי תמיד
    מהשבוע האחרון נכתב לי שהגיבוי לא הסתיים בהצלחה קוד שגיאה: 0x80780017
    האם מישהו מכיר את הבעיה?

    תכנת הגיבוי "היסטוריית קבצים" אף פעם לא עבדה לי טוב, הוא זיהה את הכונן החיצוני, לחצתי 'הפעל', נכתב לי ששומר לראשונה את הקבצים שלי, אבל למעשה כאשר לחצתי על שחזור נכתב לי שאין עדיין קבצים שמורים בהיסטוריית הקבצים.

    a.y.f.A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א א.א.פ.

      תכנת גיבוי בלוח הבקרה "גיבוי ושחזור (7 Windows)" עבדה לי תמיד
      מהשבוע האחרון נכתב לי שהגיבוי לא הסתיים בהצלחה קוד שגיאה: 0x80780017
      האם מישהו מכיר את הבעיה?

      תכנת הגיבוי "היסטוריית קבצים" אף פעם לא עבדה לי טוב, הוא זיהה את הכונן החיצוני, לחצתי 'הפעל', נכתב לי ששומר לראשונה את הקבצים שלי, אבל למעשה כאשר לחצתי על שחזור נכתב לי שאין עדיין קבצים שמורים בהיסטוריית הקבצים.

      a.y.f.A מנותק
      a.y.f.A מנותק
      a.y.f.
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @א-א-פ חפש בשירותי את 2 השירותים האלו:
      Volume Shadow Copy Service ו - Windows Back Up
      תפעיל אותם ותגדיר אותם כהפעלה אוטומטית

      זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • a.y.f.A a.y.f.

        @א-א-פ חפש בשירותי את 2 השירותים האלו:
        Volume Shadow Copy Service ו - Windows Back Up
        תפעיל אותם ותגדיר אותם כהפעלה אוטומטית

        א מנותק
        א מנותק
        א.א.פ.
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @a-y-f לא הבנתי, לחפש בגוגל?
        חיפשתי, והוא נתן לי הרבה טקסט של עזרה וכו'
        יש שם משהו שצריך להוריד ולהתקין?

        a.y.f.A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א א.א.פ.

          @a-y-f לא הבנתי, לחפש בגוגל?
          חיפשתי, והוא נתן לי הרבה טקסט של עזרה וכו'
          יש שם משהו שצריך להוריד ולהתקין?

          a.y.f.A מנותק
          a.y.f.A מנותק
          a.y.f.
          כתב נערך לאחרונה על ידי a.y.f.
          #4

          @א-א-פ יש במחשב שירותים - services שמה - כנ"ל
          c8f8704d-07aa-4d2c-832e-e0b2be73a537-image.png

          זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • D מנותק
            D מנותק
            d.a1
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            אתה יכול להדביק בנתיב של הסייר וללחוץ אנטר C:\WINDOWS\system32\services.msc
            (בוינדוס 7 האינדקס של החיפוש לפעמים עושה בעיות)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • a.y.f.A a.y.f.

              @א-א-פ יש במחשב שירותים - services שמה - כנ"ל
              c8f8704d-07aa-4d2c-832e-e0b2be73a537-image.png

              א מנותק
              א מנותק
              א.א.פ.
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @a-y-f פעלתי כפי ההוראות
              אכן יש התקדמות, עד עכשיו אם לחצתי על 'שחזר קבצים אישיים' ב'היסטוריית קבצים', הוא היה כותב לי, שבינתיים לא שמרתי שם אף פעם קבצים, כעת הוא פותח לי מסך כזה צילום מסך 2024-12-24 150735.png
              אבל כשאני פותח את אחד התיקיות שם
              הוא פותח לי כזה - שעדיין אי שם שום דברצילום מסך 2024-12-24 150747.png
              ברור שהפעלתי אותו, והוא גם כתב לי שהוא שומר קבצים, אבל זה המצב!
              אולי יש עוד משהו שצריך להפעיל בשביל זה?
              אגב, פתחתי חשבון חדש במחשב - משתמש חדש, ועבורו הוא עבד לי מצוין, אבל במשתמש הראשי הוא לא עובד וכנ"ל.

              a.y.f.A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א א.א.פ.

                @a-y-f פעלתי כפי ההוראות
                אכן יש התקדמות, עד עכשיו אם לחצתי על 'שחזר קבצים אישיים' ב'היסטוריית קבצים', הוא היה כותב לי, שבינתיים לא שמרתי שם אף פעם קבצים, כעת הוא פותח לי מסך כזה צילום מסך 2024-12-24 150735.png
                אבל כשאני פותח את אחד התיקיות שם
                הוא פותח לי כזה - שעדיין אי שם שום דברצילום מסך 2024-12-24 150747.png
                ברור שהפעלתי אותו, והוא גם כתב לי שהוא שומר קבצים, אבל זה המצב!
                אולי יש עוד משהו שצריך להפעיל בשביל זה?
                אגב, פתחתי חשבון חדש במחשב - משתמש חדש, ועבורו הוא עבד לי מצוין, אבל במשתמש הראשי הוא לא עובד וכנ"ל.

                a.y.f.A מנותק
                a.y.f.A מנותק
                a.y.f.
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @א-א-פ אם תרצה יש דקך לתקן את חשבון המשתמש. מעוניין?

                זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אלי ויל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  נסה להיכנס לתיקיית File history בכונן בו שמת את הגיבוי ובדוק אם יש שם את הגיבוי

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אלי ויל

                    נסה להיכנס לתיקיית File history בכונן בו שמת את הגיבוי ובדוק אם יש שם את הגיבוי

                    א מנותק
                    א מנותק
                    א.א.פ.
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @אלי-ויל בדקתי, ואין שם.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • a.y.f.A a.y.f.

                      @א-א-פ אם תרצה יש דקך לתקן את חשבון המשתמש. מעוניין?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      א.א.פ.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @a-y-f איך?

                      a.y.f.A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א א.א.פ.

                        @a-y-f איך?

                        a.y.f.A מנותק
                        a.y.f.A מנותק
                        a.y.f.
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @א-א-פ זה תרגום מאנגלית:

                        תיקון פרופיל משתמש פגום ב-Windows

                        כשפרופיל המשתמש שלך פגום, המערכת עלולה להיתקל בבעיות בגישה לתיקיות שלך או בפעילות תקינה של חשבון המשתמש. במקום לתקן ישירות את הפרופיל הפגום, הפתרון הפשוט ביותר הוא ליצור פרופיל משתמש חדש ולהעביר אליו את הנתונים שלך. להלן השלבים:


                        1. יצירת חשבון משתמש חדש

                        • צור חשבון חדש שישמש כמנהל מערכת (Administrator).
                          כך תוכל לעקוף את הבעיות של הפרופיל הקיים ולעבוד באופן תקין.
                          • כדי ללמוד איך לעשות זאת: פתח את הגדרות Windows → חשבונות משתמש → הוסף משתמש חדש.

                        2. העתקת קבצים מהפרופיל הישן לחדש

                        גישה לתיקיית הפרופיל הישן:

                        1. פתח את סייר הקבצים (File Explorer):

                          • לחץ על כפתור התחל → הקלד סייר הקבצים → בחר באפשרות מהרשימה.
                        2. מצא את כונן המערכת:

                          • לחץ על מחשב זה → בחר בכונן הקשיח שבו מותקן Windows (בדרך כלל "כונן C:").
                        3. פתח את התיקייה של משתמשים (Users):

                          • בתוך הכונן, אתר את התיקייה Users ובתוכה את התיקייה של שם המשתמש שלך.
                        4. אזהרה: אל תשנה את הגדרות סייר הקבצים כך שיוצגו קבצים מוסתרים או קבצי מערכת מוגנים.
                          שינוי כזה עלול לגרום לבעיות במערכת.


                        העברת הקבצים:

                        1. העתקת קבצים מהפרופיל הישן:

                          • בתיקייה C:\Users\<שם_משתמש_ישן> בחר את כל הקבצים והתיקיות → לחץ על ערוך → העתק.
                        2. הדבקת קבצים בפרופיל החדש:

                          • עבור לתיקייה C:\Users\<שם_משתמש_חדש> של המשתמש החדש → בתפריט ערוך בחר הדבק.

                        3. הפעל מחדש את המחשב

                        1. לאחר שהעתקת את כל הקבצים, הפעל מחדש את המחשב.
                        2. התחבר לחשבון המשתמש החדש ובדוק שהקבצים הועברו כראוי.

                        למה זה חשוב?

                        • הפרדת בעיות מערכת: פרופיל משתמש פגום יכול לגרום לקריסות או לשגיאות.
                          הפרופיל החדש נקי מבעיות אלה.
                        • שימור הנתונים: העברת הקבצים מבטיחה שלא תאבד מידע חשוב.

                        תרגמתי את זה על ידי GPT אבל המידע לא ממנו

                        זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר