באג | כרטיס לא נכנס
-
אני מנסה להכניס כרטיס נכנס של מצלמה וזה לא נכנס לי
וכשאני מכניס את זה למצלמה זה כן עובד לי
אשמח לתשובה בתודה מראש -
הכרטיס לא נכנס פיזית למחשב או שזה בעייה אחרת
את ניהול דיסקים אמור להיות בכל מחשב לוחצים וינדוס וX ושם ניהול דיסקים@דוד-משה-1 בעייה אחרת
-
@דוד-משה-1 בעייה אחרת
-
א אורחל סימן נושא זה כשאלה ב
-
-
@אורחל כתב בבאג | כרטיס לא נכנס:
אני לא יכול לעשות צילום מסך אין לי את התוכנה
@אורחל אפשר לצלם עם מצלמה
-
@אורחל כתב בבאג | כרטיס לא נכנס:
אני לא יכול לעשות צילום מסך אין לי את התוכנה
@אורחל כתב בבאג | כרטיס לא נכנס:
@אורחל כתב בבאג | כרטיס לא נכנס:
אני לא יכול לעשות צילום מסך אין לי את התוכנה
אתה בטוח כי זה מובנה בוינדוס חפש כלי החיתוך
-
@אורחל כתב בבאג | כרטיס לא נכנס:
אני לא יכול לעשות צילום מסך אין לי את התוכנה
-
א אורחל סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות