בירור | 2 סימים בנוקיה 235
-
מה קורה ששמים 2 סימים בנוקיה 235?
-
מה קורה ששמים 2 סימים בנוקיה 235?
@netanel98790 פרט את שאלתך.
מה אתה רוצה שיקרה או שלא יקרה? -
@netanel98790 פרט את שאלתך.
מה אתה רוצה שיקרה או שלא יקרה?@cool מה זאת אומרת מה אני רוצה? אני שואל באופן כללי מה קורה ששמים 2 סימים
-
@cool מה זאת אומרת מה אני רוצה? אני שואל באופן כללי מה קורה ששמים 2 סימים
@netanel98790 באופן כללי כשיש מכשיר שמיועד לשני סימים זה כדי שישימו בו שני סימים.
עכשיו מה השאלה? -
@netanel98790 פרט את שאלתך.
מה אתה רוצה שיקרה או שלא יקרה?@cool משתנה משהו בטלפון? נוספת אפליקציה? יותר הודעות SMS? או שאין טעם לעשות את זה?
-
@cool משתנה משהו בטלפון? נוספת אפליקציה? יותר הודעות SMS? או שאין טעם לעשות את זה?
@netanel98790 במכשיר לא קורה שום דבר נוסף.
אבל יש פשוט שני קוים. (ושתי חבילות סלולריות)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות