בקשת מידע | יצירת נקודת חשמל בארון תקשורת
-
יש לי ארון חשמל סטנדרטי בדירה (דירה חדשה מהקבלן) ומתחתיו יש את הארון תקשורת, ואני מניח שיש מעבר בניהם באחד הצינורות
אני צריך ליצור נקודת חשמל בתוך הארון תקשורת כדי לדחוף בתוכו את הראוטר
השאלה מה בדיוק ההליך הטכני למשוך נקודת חשמל מהארון (מאיזה שלטר וכן לאן כל חוט אמור להתחבר, וטיפים במידה וישנם...)
ייש"כ. -
יש לי ארון חשמל סטנדרטי בדירה (דירה חדשה מהקבלן) ומתחתיו יש את הארון תקשורת, ואני מניח שיש מעבר בניהם באחד הצינורות
אני צריך ליצור נקודת חשמל בתוך הארון תקשורת כדי לדחוף בתוכו את הראוטר
השאלה מה בדיוק ההליך הטכני למשוך נקודת חשמל מהארון (מאיזה שלטר וכן לאן כל חוט אמור להתחבר, וטיפים במידה וישנם...)
ייש"כ. -
מה שצריך זה להעביר חוט לארון למטה ולעשות שקע הכי טוב היה אם תעשה לשקע פקק נפרד ואם מסובך מומלץ להכניס לאחד הפקקים היחידים (לא שלושה מחוברים יחד) חוט חיובי (חום) ושלילי וכו' למקומו
-
-
יש לי ארון חשמל סטנדרטי בדירה (דירה חדשה מהקבלן) ומתחתיו יש את הארון תקשורת, ואני מניח שיש מעבר בניהם באחד הצינורות
אני צריך ליצור נקודת חשמל בתוך הארון תקשורת כדי לדחוף בתוכו את הראוטר
השאלה מה בדיוק ההליך הטכני למשוך נקודת חשמל מהארון (מאיזה שלטר וכן לאן כל חוט אמור להתחבר, וטיפים במידה וישנם...)
ייש"כ. -
@פיהוק
נכון גם קליטה של פלאפון זה מחליש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
