בירור | מס יבוא תקשורת לשימוש אישי
-
@lev26 כתב בבירור | מס יבוא תקשורת לשימוש אישי:
נכון אבל זה החוק שצריך לשלם
אולי המחירים שציינו כאן לא מדוייקים ואולי המוכר עיגל וכתב ערך גבוה יותר על החבילהכדי להגיע לזה ש160 יהיה 17%, הסכום צריך להיות 941, ולא נראה לי שהמוכר "עיגל" ב57% (340 ש"ח תוספת...)
לכן פחות נראה לי שזה מע"מ, בפרט שהם אומרים שזה משהו אחר -
לא הבנתי משהו,
לפני שבועיים + הזמנתי 2 נברשות תאורה לסלון במחיר כולל של 650 ש"ח
וחויבתי מחברת DVS או משהו כזה ב220 ש"ח על מע"מ ועמלת שחרור ועוד משהו, האם אני יכול לקבל את הכסף חזרה? הרי זה מעל 17% ???
תודה רבה!! -
@מוגן-נטפרי כתב בבירור | מס יבוא תקשורת לשימוש אישי:
220 ש"ח על מע"מ ועמלת שחרור ועוד משהו
השאלה מה הגודל של כל רכיב
-
-
@מוגן-נטפרי
יש לך קבלה על התשלום לחברה הנ"ל? אולי רשום לך על מה בדיוק? אולי יש שם חלק מזה עמלה שלהם? ואז לא כל התשלום הוא למס הכנסה?
כעיקרון אם יש לך קבלה, וחשבונית תשלום על המוצר (לאליאקספרס יש אפשרות להביא לך קבלה נדמה לי שיש כפתור מיוחד להנפיק קבלה/חשבונית) אפשר לבקש החזרגם אני לא מכיר שום מס חדש כמעט על הכל יש רק את המס של 17% בלבד ומשום מה ה"מס החדש" הזה לא מופיע בכלל באינטרנט לא בכל זכות, לא באתר רשות המיסים
אני לא ממציא, פשוט תבדקו בעצמכם
https://www.gov.il/he/service/import-able
https://www.gov.il/apps/taxes/importTable/לא יודע משהו מאוד מוזר אם יש לכם קבלות תפנו לרשות המיסים יש שם איזה כתובת אימייל תנסו שם...
-
@צדיק-תמים כתב בבירור | מס יבוא תקשורת לשימוש אישי:
@lev26
17% מ600 זה 102 לא 160- יכול להיות שהמחיר שהם נקבו זה לפי השערה שלהם ולא לפי מה שכתוב.
- יש תמיד תוספת עלויות של עמלות ואגרות למיניהם...
-
-
@יצחק-g מצאתי ברשת (כתבה בוואלה -
ה''י)לא רק מקבלי הקצבאות חויבו שלא בצדק, אלא גם מקבלי החבילות. מתברר שחלק ממי שהזמינו חבילה מחו"ל החל מה-24 באוקטובר, קיבלו הודעה שלפיה עליהם לשלם 70 שקלים עבור "בדיקה של נציג משרד התקשורת", מכיוון שמוצרים שהזמינו כוללים תדרים שיש לאשר.אלא שבמשרד התקשורת נותנים את השירות בחינם, וישנו צוות ייעודי שמבצע את הבדיקות עליהם גובה הדואר תשלום בלי סיבה.
במהלך הזמן השתכללה שיטת הגביה המיותרת ועברה ממוצרים אלקטרוניים, שאכן מצדיקים תהליך של בדיקה, למוצרים כמו ערכת תיקון פנצ'רים, שילוט, ובגדים. "מתברר שהדואר שולח ללקוח הודעה על כך שנדרשת בדיקה של החבילה ומעמיד בפניו את האופציה לבצע אותה לבד", אומר מקור המעורה בפרטים. "אם ההודעה לא נענית, הדואר מבצע, לכאורה, את הבדיקה בעצמו, וגובה עליה תשלום מיותר.
"99% ממקבלי ההודעות או שלא שמים לב אליהן, או שלא יודעים מה לעשות איתן, ולכן לא עונים עליהן ואז, באופן אוטומטי, הדואר גובה את התשלום על שום דבר. נציגי המשרד פותחים את החבילה בעצמם, בלי תשלום, וב-80% מהמקרים מדביקים עליה מדבקה ירוקה, שמשחררת אותה לחופשי.
מדואר ישראל נמסר: "הטענות פשוט לא נכונות, החברה פועלת על פי רישיון ותקנות ובפיקוח משרד התקשורת, כולל בנושא תמחור שירותים שמחירם עודכן כחלק מתהליך ההבראה שהחל לפני שנתיים.
לקוחות נתמכי קצבאות מקבלים הנחה משמעותית על שירותי העו"ש הרבה מעבר לנדרש על פי חוק, אנו גאים בכך ולא מתוכנן שינוי במדיניות."בניגוד לנטען, הדואר לא גובה תשלום על בדיקה של חבילות שעוכבו בהוראת משרד התקשורת, אלא אך ורק עבור שירותים תפעוליים המבוצעים על ידי הדואר כמו אחסון, טיפול במסמכים ותיאום בדיקות נדרשות, בדיוק כפי שנעשה על ידי כל חברת שילוח. הנמען מעודכן באמצעות מסרון עוד לפני הגעת החבילה לארץ בדבר דרישת העיכוב מצד המשרד הממשלתי, וכן במידע על עלויות נלוות ועל האפשרות לטפל עצמאית באישורים בטרם הגעת החבילה להליך המיון בדואר."