באג | כרטיס זיכרון לא נקלט במחשב
-
@רפי-סאם כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקלט במחשב:
כרטיס זיכרון לא נקלט במחשב
חיפוש בפורום היה מעלה המון תשובות
As a matter of fact
נדמה לי שהנושא עם הכי הרבה אשכולות
לענייננו
תעלה צילומ מניהול דיסקים -
@רפי-סאם
ראשית נהוג לתייג
שנית נראה שהשפת אם שלך הוא לא עברית
בעידן של היום יש אפשרות להשתמש עם מתרגמים וכו'
רק תגיד מה השפת אם שלך ואני מניח שמישהו יתנדב לתרגם לך -
@רפי-סאם
ראשית נהוג לתייג
שנית נראה שהשפת אם שלך הוא לא עברית
בעידן של היום יש אפשרות להשתמש עם מתרגמים וכו'
רק תגיד מה השפת אם שלך ואני מניח שמישהו יתנדב לתרגם לך@משחזר-מידע כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקלט במחשב:
שנית נראה שהשפת אם שלך הוא לא עברית
אז לפחות את זה הוא הבין...
@משחזר-מידע כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקלט במחשב:As a matter of fact
-
@משחזר-מידע כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקלט במחשב:
שנית נראה שהשפת אם שלך הוא לא עברית
אז לפחות את זה הוא הבין...
@משחזר-מידע כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקלט במחשב:As a matter of fact
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקלט במחשב:
אז לפחות את זה הוא הבין...
ואם השפת אם הוא הונגרית?
-
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקלט במחשב:
אז לפחות את זה הוא הבין...
ואם השפת אם הוא הונגרית?
@משחזר-מידע כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקלט במחשב:
ואם השפת אם הוא הונגרית?
הייתי מבין למה המחשב לא קולט את הכרטיס...

@רפי-סאם סליחה, זה לא אישי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
