בירור | משקפי תלת מימד מאלי אקספרס
-
-
@א-ד-ג כתב בבירור | משקפי תלת מימד מאלי אקספרס:
יש לך החזרה בחינם תוך 90 יום
נכון אבל בשביל כמה שקלים לחכות בדואר זה לא משתלם
השאלה העיקרית אם אפשר בכל זאת יש משהו שאני לא יודע (כמו שצריך להסתכל ממרחק מסויים) -
@א-ד-ג כתב בבירור | משקפי תלת מימד מאלי אקספרס:
יש לך החזרה בחינם תוך 90 יום
נכון אבל בשביל כמה שקלים לחכות בדואר זה לא משתלם
השאלה העיקרית אם אפשר בכל זאת יש משהו שאני לא יודע (כמו שצריך להסתכל ממרחק מסויים) -
@אבי-ים
כמדומני שצריך להקרין הסרטה שמותאמת למשקפיים האלו
לכאורה יש תוכנה שעושה את זה על כל סרטון שאתה פותח, לא בעייה במשקפיים@טופטופיסט כתב בבירור | משקפי תלת מימד מאלי אקספרס:
כמדומני שצריך להקרין הסרטה שמותאמת למשקפיים האלו
יש לי סרטוני תלת מימד
צריך סוג מסויים של תלת מימד?@א-ד-ג כתב בבירור | משקפי תלת מימד מאלי אקספרס:
לא צריך לחכות אתה פשוט מניח את החבילה על הדלפק והולך.
אם אני אראה שזה אכן מוצר לא תקין אני אחזיר
תודה -
@אבי-ים כתב בבירור | משקפי תלת מימד מאלי אקספרס:
נכון אבל בשביל כמה שקלים לחכות בדואר זה לא משתלם
לא צריך לחכות אתה פשוט מניח את החבילה על הדלפק והולך.
@א-ד-ג כתב בבירור | משקפי תלת מימד מאלי אקספרס:
@אבי-ים כתב בבירור | משקפי תלת מימד מאלי אקספרס:
נכון אבל בשביל כמה שקלים לחכות בדואר זה לא משתלם
לא צריך לחכות אתה פשוט מניח את החבילה על הדלפק והולך.
אתה מחדש לנו דברים.....

-
@א-ד-ג כתב בבירור | משקפי תלת מימד מאלי אקספרס:
@אבי-ים כתב בבירור | משקפי תלת מימד מאלי אקספרס:
נכון אבל בשביל כמה שקלים לחכות בדואר זה לא משתלם
לא צריך לחכות אתה פשוט מניח את החבילה על הדלפק והולך.
אתה מחדש לנו דברים.....

@ישראל-רפורפורט בשביל זה אני כאן...
-
@ישראל-רפורפורט בשביל זה אני כאן...
-
תודה רבה!
-
שלא ניסטה מהנושא יותר מידי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
