בעיה | כרטיס זיכרון
-
יש לי כרטיס זיכרון שדורש פירמוט, עם דברים חשובים שאני צריך, מישהו יודע מה עושים|
? -
יש לי כרטיס זיכרון שדורש פירמוט, עם דברים חשובים שאני צריך, מישהו יודע מה עושים|
?@דובי-משי-זהב פונים אל @מתכנת-חובב
-
יש לי כרטיס זיכרון שדורש פירמוט, עם דברים חשובים שאני צריך, מישהו יודע מה עושים|
?@דובי-משי-זהב אני משחזר בשליטה מרחוק
אפשר לפנות אלי במייל egozkokus1 בג'ימייל -
תיפנה ל @משחזר-מידע !
-
תיפנה ל @משחזר-מידע !
@ישראל-רפורפורט כתב בבעיה | כרטיס זיכרון:
תיפנה ל @משחזר-מידע !
מה פתאום
אם מזוהה במלוא גודלו בניהול דיסקים
אז ל @מתכנת-חובבדברתי עם @משחזר-מידע
הוא לא רוצה להתעסק עם השטויות האלה -
@ישראל-רפורפורט כתב בבעיה | כרטיס זיכרון:
תיפנה ל @משחזר-מידע !
מה פתאום
אם מזוהה במלוא גודלו בניהול דיסקים
אז ל @מתכנת-חובבדברתי עם @משחזר-מידע
הוא לא רוצה להתעסק עם השטויות האלהפוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות