שאלה | מה אמורים לעשות עם זה??
-
@יעל-רוזן כתב בשאלה | מה אמורים לעשות עם זה??:
המחשב עודכון לwindows 11 וזה מה שכותב...
מה ההמלצות?לא לשכוח לכבות אנטי ווירוס
תפתח POWERSHELL כמנהל

ותדביק שם את זה
irm https://get.activated.win | iexואז תלחץ 3 ואז 1 תחכה עד הסוף
לא לשכוח לכבות אנטי ווירוס -
@יעל-רוזן אפשר לפרוץ אם אין רישיון חוקי פריצה לווינדוס 10 ו11 סיסמה 1234.zip
@הברסלברי כתב בשאלה | מה אמורים לעשות עם זה??:
@יעל-רוזן אפשר לפרוץ אם אין רישיון חוקי פריצה לווינדוס 10 ו11 סיסמה 1234.zip
ומה שונה ממה שאני אמרתי?🧐
תעריץ את הפקודה שלי תגיע לאותו מקום
-
@הברסלברי כתב בשאלה | מה אמורים לעשות עם זה??:
@יעל-רוזן אפשר לפרוץ אם אין רישיון חוקי פריצה לווינדוס 10 ו11 סיסמה 1234.zip
ומה שונה ממה שאני אמרתי?🧐
תעריץ את הפקודה שלי תגיע לאותו מקום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות