באג | בעיה בתצוגת שעון
-
-
@ישראל-רפורפורט כן יותר מפעם אחת

-
@ישראל-רפורפורט כן יותר מפעם אחת

-
@aiib רק על תישכח לסמן את הנושא כ'ניפתר'!
ככה: תסמן את הפוסט עם התשובה כפתרון,
למעלה בכלי נושא תסמן כלא נפתר ואז לך לפוסט עם התשובה שלוש נקודות וסמן כתשובה! -
A aiib סימן נושא זה כשאלה ב
-
A aiib סימן נושא זה כנפתר ב
-
@aiib רק על תישכח לסמן את הנושא כ'ניפתר'!
ככה: תסמן את הפוסט עם התשובה כפתרון,
למעלה בכלי נושא תסמן כלא נפתר ואז לך לפוסט עם התשובה שלוש נקודות וסמן כתשובה! -
@ישראל-רפורפורט
@aiib נמצא כאן מספיק זמן כדי לדעת איך מסמנים תשובה כפתרון... -
@ישראל-רפורפורט כתב בבאג | בעיה בתצוגת שעון:
@עדלאידע צודק!
@aiib מתנצל!
הכל טוב. מצחיק להתנצל על כזה דבר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות