בקשת מידע | פתיחת חברת טלפונים כשרים חדשה
-
@TripleU כתב בבקשת מידע | פתיחת חברת טלפונים כשרים חדשה:
צריך לרוץ על אנדרואיד - לא משנה הגירסה.
ואתה חושב שהוועדה תאשר את זה?
@יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | פתיחת חברת טלפונים כשרים חדשה:
ואתה חושב שהוועדה תאשר את זה?
אם המסך לא צבעוני? המממ...
-
@יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | פתיחת חברת טלפונים כשרים חדשה:
@TripleU כתב בבקשת מידע | פתיחת חברת טלפונים כשרים חדשה:
צריך לרוץ על אנדרואיד - לא משנה הגירסה.
ואתה חושב שהוועדה תאשר את זה?
א. רק עם יהרסו פיזית את החיבור למחשב
זה מה שהם עשו ביאנג
ב. רק אם זה יהיה מכשיר ביצור מיוחד
שלא יוכלו להביא את אותו הדבר בלא כשר- כמו בשיאומי מקשים@kasnik כתב בבקשת מידע | פתיחת חברת טלפונים כשרים חדשה:
@יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | פתיחת חברת טלפונים כשרים חדשה:
@TripleU כתב בבקשת מידע | פתיחת חברת טלפונים כשרים חדשה:
צריך לרוץ על אנדרואיד - לא משנה הגירסה.
ואתה חושב שהוועדה תאשר את זה?
א. רק עם יהרסו פיזית את החיבור למחשב
זה מה שהם עשו ביאנג
ב. רק אם זה יהיה מכשיר ביצור מיוחד
שלא יוכלו להביא את אותו הדבר בלא כשר- כמו בשיאומי מקשיםמישהו יכול להסביר לי למה קיבלתי על זה 2 דיסים?
מה לא נכון במה שאמרתי?ולא..
אני לא רודף אחרי הלייקים, אני פשוט רוצה להבין איפה טעיתי.... -
@שלומפער כתב בבקשת מידע | פתיחת חברת טלפונים כשרים חדשה:
סתם להבין, לא תשלמו 600 ש''ח על טלפון טוב???
ולמה הפסיקו להכשיר את סמסונג מקשים לסוגיוכי אין כבר סמסונג מקשים
-
א א. ד. ג. התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות