בקשה | תוכנה לצילום מסך
-
-
@אורחל כתב בבקשה | תוכנה לצילום מסך:
תודה אני רוצה לתת לך לייק ואני לא יכול אז קח

למה אתה לא יכול לתת ליקים?
-
@אורחל כתב בבקשה | תוכנה לצילום מסך:
תודה אני רוצה לתת לך לייק ואני לא יכול אז קח

למה אתה לא יכול לתת ליקים?
@יואל-אברהם תכתוב בצאט שלחתי לך צאט
-
@אורחל כתב בבקשה | תוכנה לצילום מסך:
היה לי תוכנה לצילום מסך ופתאם נמחק לי מי שיוכל להביא לי תוכנה אשמח מאוד
תוריד מכאן:
https://apps.microsoft.com/detail/9mz95kl8mr0l?hl=en-US&gl=US -
א אורחל סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אורחל סימן נושא זה כנפתר ב
-
@אורחל כתב בבקשה | תוכנה לצילום מסך:
היה לי תוכנה לצילום מסך ופתאם נמחק לי מי שיוכל להביא לי תוכנה אשמח מאוד
תוריד מכאן:
https://apps.microsoft.com/detail/9mz95kl8mr0l?hl=en-US&gl=US@a-y-f !@יוסף-אלחנן @סתם-יהודי
תודה רבה עכשיו עובד לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
