בקשה | בקשה לכתיבת פקודה בקובץ BAT
-
בבקשה אם מישהו יכול לכתוב לי פקודה בקובץ BAT לסגור את דרופבוקס במנהל המשימות, ולאחר מכן להפעיל אותו
בתודה מראש -
taskkill /F /IM Dropbox.exe start "" "C:\Users\שם_משתמש\Dropbox\Dropbox.exe"בדוק שהנתיב נכון, ותשנה כמובן את שם_משתמש למה שנכון אצלך.
@אין-דופי כתב בבקשה | בקשה לכתיבת פקודה בקובץ BAT:
taskkill /F /IM Dropbox.exe
start "" "C:\Users\שם_משתמש\Dropbox\Dropbox.exe"תודה. הדרופבוקס הפסיק לעבוד, אבל לא חזר לפעול. כמדומני שאתה מפנה לתיקיה של הדרופבוקס וצריך להפנות להפעלה שלו
וזה מה שקיבלתי
ובדקתי מהו מיקום הקובץ (C:\Program Files\WindowsApps\DropboxInc.Dropbox_211.4.6008.0_x64__xbfy0k16fey96) ושיניתי
ועכשיו עובד
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות