הסתרת תוכנה שרצה ברקע משורת המשימות
-
יש לי תוכנת פקודת מאקרו שרצה ברקע כל הזמן. הבעיה היא שהיא תופסת לי מקום בשורות המשימות. יש דרך להסיר אותה מרשימת המשימות מבלי לכבות את התוכנה?
תודה
-
@aiib לחצן ימני בשורת המשימות>הגדרות שורת המשימות>בחר אלו סמלים יופיעו בשורת המשימות
@חיים-כהן-1 אני לא מדבר על שורת המשימות שליד השעון והתאריך. אלא על שאר השורה. איפה שנפתח כל תוכנה או קובץ שאתה פותח
-
@חיים-כהן-1 אני לא מדבר על שורת המשימות שליד השעון והתאריך. אלא על שאר השורה. איפה שנפתח כל תוכנה או קובץ שאתה פותח
-
יש לי תוכנת פקודת מאקרו שרצה ברקע כל הזמן. הבעיה היא שהיא תופסת לי מקום בשורות המשימות. יש דרך להסיר אותה מרשימת המשימות מבלי לכבות את התוכנה?
תודה
@aiib אמר בהסתרת תוכנה שרצה ברקע משורת המשימות:
יש לי תוכנת פקודת מאקרו שרצה ברקע כל הזמן.
אין לי מושג איזה פקודת מקרו אתה מפעיל ולאיזה חלון אתה מדבר
אבל בכללי דרך WINAPI אפשר שלא יהיה חלון
https://docs.microsoft.com/en-us/windows/win32/api/winuser/nf-winuser-showwindow -
@aiib אמר בהסתרת תוכנה שרצה ברקע משורת המשימות:
יש לי תוכנת פקודת מאקרו שרצה ברקע כל הזמן.
אין לי מושג איזה פקודת מקרו אתה מפעיל ולאיזה חלון אתה מדבר
אבל בכללי דרך WINAPI אפשר שלא יהיה חלון
https://docs.microsoft.com/en-us/windows/win32/api/winuser/nf-winuser-showwindow@משחזר-מידע יש משהו יותר פשוט?
-
@משחזר-מידע יש משהו יותר פשוט?
@aiib אמר בהסתרת תוכנה שרצה ברקע משורת המשימות:
יש משהו יותר פשוט?
פשוט זה סובייקטיבי
אם אתה יודע זה פשוט
אם לא... -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות