דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בקשת מידע | ברור על נגן

בקשת מידע | ברור על נגן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
90 פוסטים 5 כותבים 2.6k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר רציונל

    מישהו מכיר את הנגן
    הזה נראה די זול

    עדלאידעע מנותק
    עדלאידעע מנותק
    עדלאידע
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

    מישהו מכיר את הנגן
    הזה נראה די זול

    זה לא נקרא זול,
    ככה זה בעלי...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ר מנותק
      ר מנותק
      רציונל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רציונל
      #3

      M400 עולה לפחות 185 שקל
      @עדלאידע

      עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ר רציונל

        M400 עולה לפחות 185 שקל
        @עדלאידע

        עדלאידעע מנותק
        עדלאידעע מנותק
        עדלאידע
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

        M400 עולה לפחות 185 שקל

        לכן זה לא נקרא כזה זול...

        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ר רציונל

          מישהו מכיר את הנגן
          הזה נראה די זול

          י מנותק
          י מנותק
          יואל אברהם
          מורחק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואל אברהם
          #5

          @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

          מישהו מכיר את הנגן
          הזה נראה די זול

          יש לך את הM400 גם בערך באותו מחיר נראה לי יותר טוב....

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • עדלאידעע עדלאידע

            @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

            M400 עולה לפחות 185 שקל

            לכן זה לא נקרא כזה זול...

            ר מנותק
            ר מנותק
            רציונל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @עדלאידע כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

            @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

            M400 עולה לפחות 185 שקל

            לכן זה לא נקרא כזה זול...

            איפה

            חיפשתי

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ר רציונל

              @עדלאידע כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

              @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

              M400 עולה לפחות 185 שקל

              לכן זה לא נקרא כזה זול...

              איפה

              חיפשתי

              י מנותק
              י מנותק
              יואל אברהם
              מורחק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

              @עדלאידע כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

              @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

              M400 עולה לפחות 185 שקל

              לכן זה לא נקרא כזה זול...

              איפה

              חיפשתי

              M400 עכשיו לא עולה יותר מ150

              ר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יואל אברהם

                @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                @עדלאידע כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                M400 עולה לפחות 185 שקל

                לכן זה לא נקרא כזה זול...

                איפה

                חיפשתי

                M400 עכשיו לא עולה יותר מ150

                ר מנותק
                ר מנותק
                רציונל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                @עדלאידע כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                M400 עולה לפחות 185 שקל

                לכן זה לא נקרא כזה זול...

                איפה

                חיפשתי

                M400 עכשיו לא עולה יותר מ150

                מצאתי הכי זול ב 187

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ר רציונל

                  @יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                  @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                  @עדלאידע כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                  @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                  M400 עולה לפחות 185 שקל

                  לכן זה לא נקרא כזה זול...

                  איפה

                  חיפשתי

                  M400 עכשיו לא עולה יותר מ150

                  מצאתי הכי זול ב 187

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יואל אברהם
                  מורחק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואל אברהם
                  #9

                  @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                  @יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                  @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                  @עדלאידע כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                  @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                  M400 עולה לפחות 185 שקל

                  לכן זה לא נקרא כזה זול...

                  איפה

                  חיפשתי

                  M400 עכשיו לא עולה יותר מ150

                  מצאתי הכי זול ב 187

                  תראה את זה כמה עולה לך?!
                  טקסט קישור

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ר מנותק
                    ר מנותק
                    רציונל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    זה לא M500

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ר רציונל

                      זה לא M500

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יואל אברהם
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                      זה לא M500

                      זה גם יש שם את שתיהם אחד M400 ואחד M500

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ר מנותק
                        ר מנותק
                        רציונל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רציונל
                        #12

                        תודה

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ר רציונל

                          תודה

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יואל אברהם
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                          תודה

                          כמה זה יוצא לך?

                          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • עדלאידעע מנותק
                            עדלאידעע מנותק
                            עדלאידע
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @רציונל עכשיו אתה מבין למה

                            @עדלאידע כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                            זה לא נקרא זול,

                            ...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יואל אברהם

                              @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                              תודה

                              כמה זה יוצא לך?

                              ר מנותק
                              ר מנותק
                              רציונל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                              @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                              תודה

                              כמה זה יוצא לך?

                              מה זאת אומרת כתוב 124.03

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ר רציונל

                                @יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                תודה

                                כמה זה יוצא לך?

                                מה זאת אומרת כתוב 124.03

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יואל אברהם
                                מורחק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                @יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                תודה

                                כמה זה יוצא לך?

                                מה זאת אומרת כתוב 124.03

                                יופי ומה שעלת בהתחלה גם כן אותו מחיר ...

                                י עדלאידעע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • י יואל אברהם

                                  @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                  @יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                  @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                  תודה

                                  כמה זה יוצא לך?

                                  מה זאת אומרת כתוב 124.03

                                  יופי ומה שעלת בהתחלה גם כן אותו מחיר ...

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יואל אברהם
                                  מורחק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואל אברהם
                                  #17

                                  @יואל-אברהם אגב נראה לי לא שאני מיביין שהM400 יותר טוב! לא? מי מה שעלת בהתחלה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ר מנותק
                                    ר מנותק
                                    רציונל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    יותר טוב ממה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ר מנותק
                                      ר מנותק
                                      רציונל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      הוא נראה יותר קטן וגם מפלסטיק (פחות יפה ועמיד בכללי יותר עמיד מסדקים) וגם כמעט אין עליו המלצות בניגוד ל M400 שמוכר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • י יואל אברהם

                                        @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                        @יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                        @רציונל כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                        תודה

                                        כמה זה יוצא לך?

                                        מה זאת אומרת כתוב 124.03

                                        יופי ומה שעלת בהתחלה גם כן אותו מחיר ...

                                        עדלאידעע מנותק
                                        עדלאידעע מנותק
                                        עדלאידע
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                        יופי ומה שעלת בהתחלה גם כן אותו מחיר ...

                                        ואפילו יותר יקר...

                                        @יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                        @יואל-אברהם אגב נראה לי לא שאני מיביין שהM400 יותר טוב! לא? מי מה שעלת בהתחלה

                                        הנגן הראשון הוא אנדרואיד 9...

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • עדלאידעע עדלאידע

                                          @יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                          יופי ומה שעלת בהתחלה גם כן אותו מחיר ...

                                          ואפילו יותר יקר...

                                          @יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                          @יואל-אברהם אגב נראה לי לא שאני מיביין שהM400 יותר טוב! לא? מי מה שעלת בהתחלה

                                          הנגן הראשון הוא אנדרואיד 9...

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יואל אברהם
                                          מורחק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @עדלאידע כתב בבקשת מידע | ברור על נגן:

                                          הנגן הראשון הוא אנדרואיד 9...

                                          ומה זה נותן לי?

                                          עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר