בעיה | המעבד 'קופץ' בפתיחת דף אינטרנט
-
כשאני לוחץ על כל קישור (דף חדשות וכדו') המעבד קופץ רק בדפדפן לכ70 אחוז שימוש במעבד,
האם זה אומר שהמעבד הלך? או שיכול להיות בעיה קלה יותר שניתנת לטיפול?תודה
-
@aiib
ניווט בדפדפן כרום זה דבר שלוקח המון זיכרון.@pcinfogmach כתב בבעיה | המעבד 'קופץ' בפתיחת דף אינטרנט:
@aiib
ניווט בדפדפן כרום זה דבר שלוקח המון זיכרון.אני מדבר על מעבד, לא זכרון. ובלי קשר גם בשביל זכרון 70 אחוז זה הרבה בפתיחה של דף אחד
-
@pcinfogmach כתב בבעיה | המעבד 'קופץ' בפתיחת דף אינטרנט:
@aiib
ניווט בדפדפן כרום זה דבר שלוקח המון זיכרון.אני מדבר על מעבד, לא זכרון. ובלי קשר גם בשביל זכרון 70 אחוז זה הרבה בפתיחה של דף אחד
-
@aiib
לזה התככוונתי
בכל אופן שווה לבדוק אם יש לך איזשהו תוסף שעושה את זה
וההיתי בודק אם אותו הדבר קורה בפיירפוקס@pcinfogmach כתב בבעיה | המעבד 'קופץ' בפתיחת דף אינטרנט:
לזה התככוונתי
שמה? שניווט לוקח מעבד?
לא מוכר לי -
כשאני לוחץ על כל קישור (דף חדשות וכדו') המעבד קופץ רק בדפדפן לכ70 אחוז שימוש במעבד,
האם זה אומר שהמעבד הלך? או שיכול להיות בעיה קלה יותר שניתנת לטיפול?תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות