עזרה | הגדרות מסך מגע???
-
בכל פעם שאני לוחץ על המסך בטלפון יש סימן של הלחציה מישהו יודע איך אני מכבה את ההגדרה של הסימן מגע בטלפון
@sos כתב בעזרה | הגדרות מסך מגע???:
בכל פעם שאני לוחץ על המסך בטלפון יש סימן של הלחציה מישהו יודע איך אני מכבה את ההגדרה של הסימן מגע בטלפון
זה נמצא בהגדרות>אפשרויות מפתח>הצג הקשות
(אם עוד לא פתחת את הגדרות מפתחים - תיכנס בהגדרות למידע על הטלפון, תלחץ 7 פעמים על "מספר Build", ותחזור אחורה ואז תראה את זה.)
-
@sos כתב בעזרה | הגדרות מסך מגע???:
בכל פעם שאני לוחץ על המסך בטלפון יש סימן של הלחציה מישהו יודע איך אני מכבה את ההגדרה של הסימן מגע בטלפון
זה נמצא בהגדרות>אפשרויות מפתח>הצג הקשות
(אם עוד לא פתחת את הגדרות מפתחים - תיכנס בהגדרות למידע על הטלפון, תלחץ 7 פעמים על "מספר Build", ותחזור אחורה ואז תראה את זה.)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
️