בעיה | דורש כניסה לסטיק ע"י הסיסמה מה עושים?
-
כל פעם שאני מנסה להתחבר לסטיק גם בחיבור פיזי וגם בוואי פי הוא דורש כניסה עם שם משתמש וסיסמה (עי' בתמונה)
וגם לאשר מ oof ל on (עי' תמונה)
איך עושים שהוא יתחבר אוטומטית

-
כל פעם שאני מנסה להתחבר לסטיק גם בחיבור פיזי וגם בוואי פי הוא דורש כניסה עם שם משתמש וסיסמה (עי' בתמונה)
וגם לאשר מ oof ל on (עי' תמונה)
איך עושים שהוא יתחבר אוטומטית

-
כצד ב'
כשאני מתחבר לוואי של חבר הוא לא דורש כלום שבכלום אלא פשוט נכנס לגוגל ומתחיל לגלגל
מה עושים? -
כצד ב'
כשאני מתחבר לוואי של חבר הוא לא דורש כלום שבכלום אלא פשוט נכנס לגוגל ומתחיל לגלגל
מה עושים?@מהנהר-ועד-הים
אתה מדבר על אותו דגם כי אן אני לא טועה זה ענייין של דגם -
כל פעם שאני מנסה להתחבר לסטיק גם בחיבור פיזי וגם בוואי פי הוא דורש כניסה עם שם משתמש וסיסמה (עי' בתמונה)
וגם לאשר מ oof ל on (עי' תמונה)
איך עושים שהוא יתחבר אוטומטית

@מהנהר-ועד-הים בדקת עם קיים בהגדרות?
-
כל פעם שאני מנסה להתחבר לסטיק גם בחיבור פיזי וגם בוואי פי הוא דורש כניסה עם שם משתמש וסיסמה (עי' בתמונה)
וגם לאשר מ oof ל on (עי' תמונה)
איך עושים שהוא יתחבר אוטומטית

@מהנהר-ועד-הים אתה צריך לאשר נדידה
פה


-
תודה רבה הצלחתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות