אופיס מתעקש איתי...
-
@למה-ומדוע אמר באופיס מתעקש איתי...:
שכרגע האופיס 365 עובד כאופיס 2016.זה הכל.
אולי יעזור לך מה ש- @הרשי נתן לי כאן לגבי זה.
(בכ"א, לי - זה מאוד עזר). -
@למה-ומדוע אולי בטעות התקנת עם הסקריפט שמתקין 2019 (ורק בגלל האיקטוב כתוב לך 2016) תנסה את זה:
OfficeToolkit_v14.bat -
@למה-ומדוע אמר באופיס מתעקש איתי...:
שכרגע האופיס 365 עובד כאופיס 2016.זה הכל.
אולי יעזור לך מה ש- @הרשי נתן לי כאן לגבי זה.
(בכ"א, לי - זה מאוד עזר).@חברים אמר באופיס מתעקש איתי...:
@למה-ומדוע אמר באופיס מתעקש איתי...:
שכרגע האופיס 365 עובד כאופיס 2016.זה הכל.
אולי יעזור לך מה ש- @הרשי נתן לי כאן לגבי זה.
(בכ"א, לי - זה מאוד עזר).הוא כתב שהוא הסיר את האופיס מהמחשב
(האמת שצריך לסמן שם את כל סוגי ההתקנות אם רוצים שלא ישאר זכר) -
@חברים אמר באופיס מתעקש איתי...:
@למה-ומדוע אמר באופיס מתעקש איתי...:
שכרגע האופיס 365 עובד כאופיס 2016.זה הכל.
אולי יעזור לך מה ש- @הרשי נתן לי כאן לגבי זה.
(בכ"א, לי - זה מאוד עזר).הוא כתב שהוא הסיר את האופיס מהמחשב
(האמת שצריך לסמן שם את כל סוגי ההתקנות אם רוצים שלא ישאר זכר)@יוסי-מחשבים אמר באופיס מתעקש איתי...:
@חברים אמר באופיס מתעקש איתי...:
@למה-ומדוע אמר באופיס מתעקש איתי...:
שכרגע האופיס 365 עובד כאופיס 2016.זה הכל.
אולי יעזור לך מה ש- @הרשי נתן לי כאן לגבי זה.
(בכ"א, לי - זה מאוד עזר).הוא כתב שהוא הסיר את האופיס מהמחשב
(האמת שצריך לסמן שם את כל סוגי ההתקנות אם רוצים שלא ישאר זכר)גם אני הסרתי את 'אופיס' (2010) מהמחשב, (כמו שכתבתי כאן), אולם זה לא עזר עד שעשיתי זאת עם התוכנה ש- הרשי נתן לי.
-
@יוסי-מחשבים אמר באופיס מתעקש איתי...:
@חברים אמר באופיס מתעקש איתי...:
@למה-ומדוע אמר באופיס מתעקש איתי...:
שכרגע האופיס 365 עובד כאופיס 2016.זה הכל.
אולי יעזור לך מה ש- @הרשי נתן לי כאן לגבי זה.
(בכ"א, לי - זה מאוד עזר).הוא כתב שהוא הסיר את האופיס מהמחשב
(האמת שצריך לסמן שם את כל סוגי ההתקנות אם רוצים שלא ישאר זכר)גם אני הסרתי את 'אופיס' (2010) מהמחשב, (כמו שכתבתי כאן), אולם זה לא עזר עד שעשיתי זאת עם התוכנה ש- הרשי נתן לי.
@חברים אמר באופיס מתעקש איתי...:
@יוסי-מחשבים אמר באופיס מתעקש איתי...:
@חברים אמר באופיס מתעקש איתי...:
@למה-ומדוע אמר באופיס מתעקש איתי...:
שכרגע האופיס 365 עובד כאופיס 2016.זה הכל.
אולי יעזור לך מה ש- @הרשי נתן לי כאן לגבי זה.
(בכ"א, לי - זה מאוד עזר).הוא כתב שהוא הסיר את האופיס מהמחשב
(האמת שצריך לסמן שם את כל סוגי ההתקנות אם רוצים שלא ישאר זכר)גם אני הסרתי את 'אופיס' (2010) מהמחשב, (כמו שכתבתי כאן), אולם זה לא עזר עד שעשיתי זאת עם התוכנה ש- הרשי נתן לי.
התכוונתי להסרה עם התוכנה שהעלתי ושצויינה כאן לעיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות