שיתוף | חדש! - מלך הנגנים - נגן Q6
-
@שמעון-pc כתב בשיתוף | חדש! - מלך הנגנים - נגן Q6:
אולי במחיר הוא מלך הנגנים
על מה ולמה 600 שקל המפרט סביר
זה עולה בערך 250-300 באליראיתי אותו באלי ב130 שקל
שבוע אחר כך הוא יצא
-
@נ-פרו לא פשוט חיפשת נגן והוא הופיע לי ב130
2 מצלמות
אנדרואיד 9
עם כפתור למטה
בדיוק כמו Q6
אז עברתי על זה ושבוע אחר כך וכו'@pythoni כתב בשיתוף | חדש! - מלך הנגנים - נגן Q6:
@נ-פרו לא פשוט חיפשת נגן והוא הופיע לי ב130
2 מצלמות
אנדרואיד 9
עם כפתור למטה
בדיוק כמו Q6 אז עברתי על זה ושבוע אחר כך וכוגם אני ראיתי
אבל לא זכור לי שזה אנדרואיד 9 זכור לי 13 -
@pythoni כתב בשיתוף | חדש! - מלך הנגנים - נגן Q6:
@נ-פרו לא פשוט חיפשת נגן והוא הופיע לי ב130
2 מצלמות
אנדרואיד 9
עם כפתור למטה
בדיוק כמו Q6 אז עברתי על זה ושבוע אחר כך וכוגם אני ראיתי
אבל לא זכור לי שזה אנדרואיד 9 זכור לי 13@מגנוס-קרלסן גם אני ראיתי את ה13 אבל לא זכור לי שיש לו 2 מצלמות
-
@מגנוס-קרלסן גם אני ראיתי את ה13 אבל לא זכור לי שיש לו 2 מצלמות
@pythoni כתב בשיתוף | חדש! - מלך הנגנים - נגן Q6:
@מגנוס-קרלסן גם אני ראיתי את ה13 אבל לא זכור לי שיש לו 2 מצלמות
אז תשלח קישור של מה שאתה אומר ואני אשלח גם
כמה פעמים אפשר להגיד "זכור"
-
-
@מגנוס-קרלסן ראיתי את הנגן הזה ביותר זול
הנה הקישור
טקסט קישור -
לפני שבועיים סאמוויקס הוציאו את הנגן החדש שלהם בסדר הQ.
מלך? למה זה אכל כל כך הרבה? למה זה לא פועל וינדוס? למה אין לו מנוע גז?
-
-
מישהו יודע על איזה מכשיר הם בנו את הQ6
כלומר איך אפשר לקנות את אותו מכשיר, רק בעלי אקספרס בחצי מחיר? -
@פסטיבל כתב בשיתוף | חדש! - מלך הנגנים - נגן Q6:
איך אפשר לקנות את אותו מכשיר, רק בעלי אקספרס בחצי מחיר?
בעלי זה לא כשר...
בגלל זה לוקחים הרבה כסף...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
