שיתוף | חדש! - מלך הנגנים - נגן Q6
-
@אליהו-א-ב לפי המפרט דווקא נראה לי שכן אפשר לקרוא בתיאור 'מלך הנגנים'!
זה לפחות יותר טוב מסופר סטאר שמחסלים קוראים לו מלך הנגנים...
-
@אליהו-א-ב לפי המפרט דווקא נראה לי שכן אפשר לקרוא בתיאור 'מלך הנגנים'!
זה לפחות יותר טוב מסופר סטאר שמחסלים קוראים לו מלך הנגנים...
-
@נ-פרו כתב בשיתוף | חדש! - מלך הנגנים - נגן Q6:
אגב הוא מבוסס על נגן אולטרה פלאש פרו
יש לך את הנגן הזה?
-
@נ-פרו כתב בשיתוף | חדש! - מלך הנגנים - נגן Q6:
אגב הוא מבוסס על נגן אולטרה פלאש פרו
יש לך את הנגן הזה?
@מגנוס-קרלסן לא
למה? -
@מגנוס-קרלסן לא
למה? -
@מגנוס-קרלסן המוכר במרכז האלקטרוניקה בירושלים
-
@מגנוס-קרלסן המוכר במרכז האלקטרוניקה בירושלים
@נ-פרו כתב בשיתוף | חדש! - מלך הנגנים - נגן Q6:
@מגנוס-קרלסן המוכר במרכז האלקטרוניקה בירושלים
הוא אמר לך את זה?
מאיפה לו לדעת? -
@נ-פרו כתב בשיתוף | חדש! - מלך הנגנים - נגן Q6:
@מגנוס-קרלסן המוכר במרכז האלקטרוניקה בירושלים
הוא אמר לך את זה?
מאיפה לו לדעת?@מגנוס-קרלסן הוא עובד בזה
-
@שמעון-pc כתב בשיתוף | חדש! - מלך הנגנים - נגן Q6:
אולי במחיר הוא מלך הנגנים
על מה ולמה 600 שקל המפרט סביר
זה עולה בערך 250-300 באליראיתי אותו באלי ב130 שקל
שבוע אחר כך הוא יצא
-
@נ-פרו לא פשוט חיפשת נגן והוא הופיע לי ב130
2 מצלמות
אנדרואיד 9
עם כפתור למטה
בדיוק כמו Q6
אז עברתי על זה ושבוע אחר כך וכו'@pythoni כתב בשיתוף | חדש! - מלך הנגנים - נגן Q6:
@נ-פרו לא פשוט חיפשת נגן והוא הופיע לי ב130
2 מצלמות
אנדרואיד 9
עם כפתור למטה
בדיוק כמו Q6 אז עברתי על זה ושבוע אחר כך וכוגם אני ראיתי
אבל לא זכור לי שזה אנדרואיד 9 זכור לי 13
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות