הסבר | תגובות למדריך אוסף גרסאות ל-qin f21 ו-f22
-
מה לעשות?

-
מה לעשות?

-
לחלץ להורדות?
-
לחלץ להורדות?
-
סליחה שאני משגע אותך
ואחרי זה להשתמש בSP FLASH -
לא עובד
-
לא עובד
-
אתה אולי יודע מאיפוה אני יכול להשיג את הקושחה המקורית של המכשיר TIQM5s
-
אתה אולי יודע מאיפוה אני יכול להשיג את הקושחה המקורית של המכשיר TIQM5s
-
פוסט זה נמחק!
-
צרבתי מכשיר tiq m5s והוא לא נדלק לי.
מה עושים? -
צרבתי מכשיר tiq m5s והוא לא נדלק לי.
מה עושים?@malkiel-heymann איזה גירסה צרבת? גירסה שלו?
-
כן
-
כן
-
הצלחתי
ועכשיו המכשיר לא נדלק -
הצלחתי
ועכשיו המכשיר לא נדלק -

-
@malkiel-heymann שלח לי הודעה בפרטי אני ישלח לך גירסה מתקדמת יותר שאמורה לעבוד
-
@malkiel-heymann שלח לי הודעה בפרטי אני ישלח לך גירסה מתקדמת יותר שאמורה לעבוד
@7716508 מה המייל או ווצאפ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות