הסבר | תגובות למדריך אוסף גרסאות ל-qin f21 ו-f22
-
@malkiel-heymann
באמת קיבלתי אזהרה מהיצרן להסיר את זה. היום.
נסה את הסקאטר xml@TripleU כתב בהסבר | תגובות למדריך אוסף גרסאות ל-qin f21 ו-f22:
@malkiel-heymann
באמת קיבלתי אזהרה מהיצרן להסיר את זה. היום.
נסה את הסקאטר xmlמה זה?
-
@TripleU כתב בהסבר | תגובות למדריך אוסף גרסאות ל-qin f21 ו-f22:
@malkiel-heymann
באמת קיבלתי אזהרה מהיצרן להסיר את זה. היום.
נסה את הסקאטר xmlמה זה?
-
אתה יכול לעלות קישור?
-
אתה יכול לעלות קישור?
-
אני לא בדיוק הבנתי
איפוה זה? -
אני לא בדיוק הבנתי
איפוה זה? -
אני לא בדיוק הבנתי
איפוה זה? -
זה מה שמופיע עם הקובץ XML

-
זה מה שמופיע עם הקובץ XML

-
יש תוכנה שעושה את אותו דבר כמו SP FLACH צריבת גירסה
-
@TripleU כתב בהסבר | תגובות למדריך אוסף גרסאות ל-qin f21 ו-f22:
@malkiel-heymann
אז אותו דבר? אין לי פתרון לזה.
יש משהו שאתה לא עושה טוב...
הפעל מחדש את המחשבזה לא עובד ניסיתי גם על מחשב אחר
-
@TripleU כתב בהסבר | תגובות למדריך אוסף גרסאות ל-qin f21 ו-f22:
@malkiel-heymann
אז אותו דבר? אין לי פתרון לזה.
יש משהו שאתה לא עושה טוב...
הפעל מחדש את המחשבזה לא עובד ניסיתי גם על מחשב אחר
-
מה לעשות?

-
מה לעשות?

-
לחלץ להורדות?
-
לחלץ להורדות?
-
סליחה שאני משגע אותך
ואחרי זה להשתמש בSP FLASH -
לא עובד
-
לא עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות