עזרה | שכחתי את הקוד בטלפון 4X4 של חברת Escolls
-
@ישי-אברגל קוד חדש או שהיה ברירת מחדל?
-
@ישי-אברגל אין לי כל כך הרבה מידע בנושא סיסמא חדשה שנשכחה אבל מה שכן ידוע לי מבדיקה קצרה ייתכן שתצטרך פירמוט לפלאפון . ייתכן שפנייה לסוכן ממנו קנית את הפלאפון יוכל לעזור לך.
אולי יש קודי מאסטר? אני מאין שאחרים יידעו -
@ישי-אברגל אין לי כל כך הרבה מידע בנושא סיסמא חדשה שנשכחה אבל מה שכן ידוע לי מבדיקה קצרה ייתכן שתצטרך פירמוט לפלאפון . ייתכן שפנייה לסוכן ממנו קנית את הפלאפון יוכל לעזור לך.
אולי יש קודי מאסטר? אני מאין שאחרים יידעו -
י ישי אברגל סימן נושא זה כשאלה ב
-
@ישי-אברגל צריך לצרוב גרסה בחנות (ועל הדרך תרוויח את הגרסה הכי חדשה)
@שלוםפ כתב בעזרה | שכחתי את הקוד בטלפון 4X4 של חברת Escolls:
@ישי-אברגל צריך לצרוב גרסה בחנות (ועל הדרך תרוויח את הגרסה הכי חדשה)
וכמה כסף זה?!
-
מתחת הבטרייה לענ""ד יש מקום שיש שמה קוד מאסטר
-
מתחת הבטרייה לענ""ד יש מקום שיש שמה קוד מאסטר
-
@מגנוס-קרלסן דוקא לא.
@שלוםפ כתב בעזרה | שכחתי את הקוד בטלפון 4X4 של חברת Escolls:
@מגנוס-קרלסן דוקא לא.
בכל טלפון יש
(הקוד לא על הבטרייה מודבק על הטלפון) -
@שלוםפ כתב בעזרה | שכחתי את הקוד בטלפון 4X4 של חברת Escolls:
@מגנוס-קרלסן דוקא לא.
בכל טלפון יש
(הקוד לא על הבטרייה מודבק על הטלפון) -
@מגנוס-קרלסן שטויות, כתוב רק את הimei (הסתכלתי הרגע)
@שלוםפ כתב בעזרה | שכחתי את הקוד בטלפון 4X4 של חברת Escolls:
@מגנוס-קרלסן שטויות, כתוב רק את הimei (הסתכלתי הרגע)
אני פעם ראיתי
-
@שלוםפ כתב בעזרה | שכחתי את הקוד בטלפון 4X4 של חברת Escolls:
imei
imeiזה ברקוד לאחריות@חיים-שטרן כתב בעזרה | שכחתי את הקוד בטלפון 4X4 של חברת Escolls:
imeiזה ברקוד לאחריות
????????????????????????????????????????????????????????
-
שום דבר כול תיקון שעושים בנקודת אחריות מעדכנים באתר שלהם וסורקים את הקוד לאחר מכן ורושמים מה עשו
-
@חיים-שטרן IMEI זה מספר הזהות של הפלאפון שאפשר לראות בכל פלאפון ע"י הקשה על #06#* ועל פיו החברה הסלולרית יודעת איזה פלאפון אתה מחזיק.
ופעם הבאה אל תכתוב דברים שהחלטת לבד.....@שלוםפ הוא צודק שהIMEI שרשום מאחורה בפלאפון משמש כמספר לאחריות
ונתקלתי במקרים שהקוד שהיה רשום מאחורה היה שונה ממה שהופיע בתוך הפלאפון בקשה על #06#* -
@שלוםפ הוא צודק שהIMEI שרשום מאחורה בפלאפון משמש כמספר לאחריות
ונתקלתי במקרים שהקוד שהיה רשום מאחורה היה שונה ממה שהופיע בתוך הפלאפון בקשה על #06#* -
@ישי-אברגל אני יכול לפרוץ וכנראה גם לשמור נתונים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות