בעיה | אי איזון באוזניות במחשב
-
לעיתים קרובות, כאשר אני מחבר אוזניות למחשב, אני נתקל בבעיה של חוסר איזון בשמע: הווליום באחת מהאוזניות נמוך משמעותית מהשנייה. בכל פעם מחדש אני נאלץ לגשת להגדרות ולבצע איזון ידני בין השתיים.
זה מה שקורה וכל פעם מחדש צריך שוב לאזן
-
לעיתים קרובות, כאשר אני מחבר אוזניות למחשב, אני נתקל בבעיה של חוסר איזון בשמע: הווליום באחת מהאוזניות נמוך משמעותית מהשנייה. בכל פעם מחדש אני נאלץ לגשת להגדרות ולבצע איזון ידני בין השתיים.
זה מה שקורה וכל פעם מחדש צריך שוב לאזן
@לאצי כתב בבעיה | אי איזון באוזניות במחשב:
לעיתים קרובות, כאשר אני מחבר אוזניות למחשב, אני נתקל בבעיה של חוסר איזון בשמע: הווליום באחת מהאוזניות נמוך משמעותית מהשנייה. בכל פעם מחדש אני נאלץ לגשת להגדרות ולבצע איזון ידני בין השתיים.
זה מה שקורה וכל פעם מחדש צריך שוב לאזן
איפה מגדירים הבדל של ווליום בין אוזניות?
-
@לאצי כתב בבעיה | אי איזון באוזניות במחשב:
לעיתים קרובות, כאשר אני מחבר אוזניות למחשב, אני נתקל בבעיה של חוסר איזון בשמע: הווליום באחת מהאוזניות נמוך משמעותית מהשנייה. בכל פעם מחדש אני נאלץ לגשת להגדרות ולבצע איזון ידני בין השתיים.
זה מה שקורה וכל פעם מחדש צריך שוב לאזן
איפה מגדירים הבדל של ווליום בין אוזניות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
