בקשת מידע | הסרת וויפי מאייפד
-
אני מעונין להסיר וויפי מאייפד (דור שלישי)
64GBדגם A1318: או ע"י תוכנה או חסימה בהגדרות.
או ע"י ניתוק טכני של החומרה.
הצלחתי לבצע את שלב א' שזה הניתוק של המסך אבל אני לא יודע איך נראה הרכיב של הוויפי כדי לנתק אותו, אפשר אם מישהו יודע מישהו באזור בני ברק שיתק לי אותו או שידריך אותי מה לעשות תודה רבה ויום טוב -
אני מעונין להסיר וויפי מאייפד (דור שלישי)
64GBדגם A1318: או ע"י תוכנה או חסימה בהגדרות.
או ע"י ניתוק טכני של החומרה.
הצלחתי לבצע את שלב א' שזה הניתוק של המסך אבל אני לא יודע איך נראה הרכיב של הוויפי כדי לנתק אותו, אפשר אם מישהו יודע מישהו באזור בני ברק שיתק לי אותו או שידריך אותי מה לעשות תודה רבה ויום טוב@הפילוסוף
@מתושלח-הבבלי
@אפליסט-שפוי
נראה לי יכולים לעזור -
אני מעונין להסיר וויפי מאייפד (דור שלישי)
64GBדגם A1318: או ע"י תוכנה או חסימה בהגדרות.
או ע"י ניתוק טכני של החומרה.
הצלחתי לבצע את שלב א' שזה הניתוק של המסך אבל אני לא יודע איך נראה הרכיב של הוויפי כדי לנתק אותו, אפשר אם מישהו יודע מישהו באזור בני ברק שיתק לי אותו או שידריך אותי מה לעשות תודה רבה ויום טוב@הפילוסוף כתב בבקשת מידע | הסרת וויפי מאייפד:
הצלחתי לבצע את שלב א' שזה הניתוק של המסך אבל אני לא יודע איך נראה הרכיב של הוויפי כדי לנתק אותו, אפשר אם מישהו יודע מישהו באזור בני ברק שיתק לי אותו או שידריך אותי מה לעשות תודה רבה ויום טוב
0
זה רק מעבדה יכולה לעשות לנתק פיזי
נ.ב. תנסו אולי אצל TAG הם יכולים אולי לחסום בלי ניתוק פיזי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות