בירור | רק אצלי זה כך?
-
בתפריט למעלה, זה מראה לי כך (חצי מוסתר) וזה אחרי ריענון, לא שזה באמת מפריע לי אבל כמדומני שמחובתי לדווח עם זה באג בפורום, רק תגידו אם גם אצליכם זה כך

ואם כבר, אז הייתי באמצע לחפש איפה מחפשים את הנושא עם הכי הרבה צפיות, זכור לי שאמור להיות מסנן כזה, אשמח לדעת איפה זה נמצא
הסתדרתי בעניין הזה
@Racheliii גם אצלי
-
בתפריט למעלה, זה מראה לי כך (חצי מוסתר) וזה אחרי ריענון, לא שזה באמת מפריע לי אבל כמדומני שמחובתי לדווח עם זה באג בפורום, רק תגידו אם גם אצליכם זה כך

ואם כבר, אז הייתי באמצע לחפש איפה מחפשים את הנושא עם הכי הרבה צפיות, זכור לי שאמור להיות מסנן כזה, אשמח לדעת איפה זה נמצא
הסתדרתי בעניין הזה
-
-
-
@עומר כתב בבירור | רק אצלי זה כך?:

מוזר, זה נראה שיש לך עיצוב אחר לגמרי
ניסיתי לעשות גם עיצוב דומה ועדיין זה מוסתר לי, אפילו יותר

-
בתפריט למעלה, זה מראה לי כך (חצי מוסתר) וזה אחרי ריענון, לא שזה באמת מפריע לי אבל כמדומני שמחובתי לדווח עם זה באג בפורום, רק תגידו אם גם אצליכם זה כך

ואם כבר, אז הייתי באמצע לחפש איפה מחפשים את הנושא עם הכי הרבה צפיות, זכור לי שאמור להיות מסנן כזה, אשמח לדעת איפה זה נמצא
הסתדרתי בעניין הזה
@Racheliii כתב בבירור | רק אצלי זה כך?:
בתפריט למעלה, זה מראה לי כך (חצי מוסתר) וזה אחרי ריענון, לא שזה באמת מפריע לי אבל כמדומני שמחובתי לדווח עם זה באג בפורום, רק תגידו אם גם אצליכם זה כך

ואם כבר, אז הייתי באמצע לחפש איפה מחפשים את הנושא עם הכי הרבה צפיות, זכור לי שאמור להיות מסנן כזה, אשמח לדעת איפה זה נמצא
הסתדרתי בעניין הזה
גם אצלי זה ככה...
אם זה כ"כ מפריע לך,
אפשר לעשות ctrl+מינוס,
זה מקטין את התצוגה ואז רואים את זה -
@Racheliii כתב בבירור | רק אצלי זה כך?:
בתפריט למעלה, זה מראה לי כך (חצי מוסתר) וזה אחרי ריענון, לא שזה באמת מפריע לי אבל כמדומני שמחובתי לדווח עם זה באג בפורום, רק תגידו אם גם אצליכם זה כך

ואם כבר, אז הייתי באמצע לחפש איפה מחפשים את הנושא עם הכי הרבה צפיות, זכור לי שאמור להיות מסנן כזה, אשמח לדעת איפה זה נמצא
הסתדרתי בעניין הזה
גם אצלי זה ככה...
אם זה כ"כ מפריע לך,
אפשר לעשות ctrl+מינוס,
זה מקטין את התצוגה ואז רואים את זה@עדלאידע כתב בבירור | רק אצלי זה כך?:
גם אצלי זה ככה...
אם זה כ"כ מפריע לך,@Racheliii כתב בבירור | רק אצלי זה כך?:
לא שזה באמת מפריע לי אבל כמדומני שמחובתי לדווח עם זה באג בפורום
אפשר לעשות ctrl+מינוס,
זה מקטין את התצוגה ואז רואים את זהאת זה אני יודעת...
וכנראה זה מה ש @עומר עשה ולכן רואים אצלו בשלימות... -
@עדלאידע כתב בבירור | רק אצלי זה כך?:
גם אצלי זה ככה...
אם זה כ"כ מפריע לך,@Racheliii כתב בבירור | רק אצלי זה כך?:
לא שזה באמת מפריע לי אבל כמדומני שמחובתי לדווח עם זה באג בפורום
אפשר לעשות ctrl+מינוס,
זה מקטין את התצוגה ואז רואים את זהאת זה אני יודעת...
וכנראה זה מה ש @עומר עשה ולכן רואים אצלו בשלימות...@Racheliii כתב בבירור | רק אצלי זה כך?:
וכנראה זה מה ש @עומר עשה ולכן רואים אצלו בשלימות...
נכון, רואים שהתצוגה אצלו יותר קטנה...
-
@עדלאידע כתב בבירור | רק אצלי זה כך?:
גם אצלי זה ככה...
אם זה כ"כ מפריע לך,@Racheliii כתב בבירור | רק אצלי זה כך?:
לא שזה באמת מפריע לי אבל כמדומני שמחובתי לדווח עם זה באג בפורום
אפשר לעשות ctrl+מינוס,
זה מקטין את התצוגה ואז רואים את זהאת זה אני יודעת...
וכנראה זה מה ש @עומר עשה ולכן רואים אצלו בשלימות...@Racheliii כתב בבירור | רק אצלי זה כך?:
וכנראה זה מה ש @עומר עשה ולכן רואים אצלו בשלימות...
לא הקטנתי תצוגה, המסך שלי גדול יותר

-
אם ממש מפריע לכם
אז אתם יכולים לעשות כיווץ לסרגל בצד

ואז זה נפתר -
אם ממש מפריע לכם
אז אתם יכולים לעשות כיווץ לסרגל בצד

ואז זה נפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


