בקשה | adobe reder pdf לmiop360
-
זה windows mobile 6.5.
עדיף כ cab או פורטייבל ולא כגרסא שדורשת התקנה מהמחשב
@אלי-tza שלחת לי כזה או לא? בכל מקרה לא נראה לי ששלחת portable@מישהו12 בקובץ 1.7Z ששלחתי לך בתיקיה programs יש שניים:
- Adobe Reader for Pocket PC 2.0 שבו בפעם הראשונה צריך להפעיל את rdlaunch.exe ואז משתמשים בתוכנה דרך AcroRd32.exe
- PocketXpdf שזה למערכות ישנות, תנסה.
בפרוייקט MIO POCKET 4.0 שזמין להורדה חינמית יש FOXIT נייד שיותר חדש (יחסית, "רק" בן עשר+..) ולכן קורא יותר פורמטים מהאדובי.
תכלס בנושא כף יד זה שיח ביני לבינך, באותה מידה יכלת לכתוב את זה במייל או בצ'אט ישר אלי.. למרות שיש כאן עוד שאמרו שהתעסקו עם זה בעבר.
-
@מישהו12 בקובץ 1.7Z ששלחתי לך בתיקיה programs יש שניים:
- Adobe Reader for Pocket PC 2.0 שבו בפעם הראשונה צריך להפעיל את rdlaunch.exe ואז משתמשים בתוכנה דרך AcroRd32.exe
- PocketXpdf שזה למערכות ישנות, תנסה.
בפרוייקט MIO POCKET 4.0 שזמין להורדה חינמית יש FOXIT נייד שיותר חדש (יחסית, "רק" בן עשר+..) ולכן קורא יותר פורמטים מהאדובי.
תכלס בנושא כף יד זה שיח ביני לבינך, באותה מידה יכלת לכתוב את זה במייל או בצ'אט ישר אלי.. למרות שיש כאן עוד שאמרו שהתעסקו עם זה בעבר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות