בקשה | קובץ ISO של ווינדוס 11 23H2 בגירסה האחרונה
-
שלום, מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד קובץ ISO של ווינדוס 11 23H2 בגירסה האחרונה שלו? (האחרון שהיה לפני ה 24H2)
-
-
@רפאל-vnkl אני חושב שזה תקין, בכל אופן תבדוק כאן:
https://files.rg-adguard.net/files/8a359913-d90a-3eaf-f0e1-cc9aba13b721 -
@רפאל-vnkl אני חושב שזה תקין, בכל אופן תבדוק כאן:
https://files.rg-adguard.net/files/8a359913-d90a-3eaf-f0e1-cc9aba13b721@KINGYOS כתב בבקשה | קובץ ISO של ווינדוס 11 23H2 בגירסה האחרונה:
בכל אופן תבדוק כאן:
https://files.rg-adguard.net/files/8a359913-d90a-3eaf-f0e1-cc9aba13b721חסום...
-
שלום, מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד קובץ ISO של ווינדוס 11 23H2 בגירסה האחרונה שלו? (האחרון שהיה לפני ה 24H2)
@רפאל-vnkl כתב בבקשה | קובץ ISO של ווינדוס 11 23H2 בגירסה האחרונה:
שלום, מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד קובץ ISO של ווינדוס 11 23H2 בגירסה האחרונה שלו? (האחרון שהיה לפני ה 24H2)
מסתמא שיש לך גם בrufus. ואולי אפי' באתר הרשמי של מיקרופסט. בדקת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות