בעיה | הכרטיס זיכרון לא נקלט
-
מומלץ לפתוח עריכה לפנות ל @מתכנת-חובב אם החומר לא חשוב אפשר פשוט לעשות אתחול
@דוד-משה-1
זה הקטע,
החומר חשוב
מה לפתוח ל@מתכנת-חובב (לא הבנתי)? -
הי הי סליחה אני עכשיו שם לב שזה לא משהוא למתכת חובב אלא ל @משחזר-מידע וזה לא בתשלום סימלי אלא משהוא יקר מאוד ארבע ספרות מה שאומר שאם זה לא שווה לך מקומו בפח אשפה
-
הי הי סליחה אני עכשיו שם לב שזה לא משהוא למתכת חובב אלא ל @משחזר-מידע וזה לא בתשלום סימלי אלא משהוא יקר מאוד ארבע ספרות מה שאומר שאם זה לא שווה לך מקומו בפח אשפה
@דוד-משה-1 הלכת רחוק נראה לי,
הוא אמר לך שהוא לא עושה את זה?
יש בפורום תוכנות לתיקון RAW
וגם לשחזור -
טוב תודה!
נראה לך בחנות מחשבים זה יהיה יותר זול? -
טוב תודה!
נראה לך בחנות מחשבים זה יהיה יותר זול?@יענקל-ה-הכונס כתב בבעיה | הכרטיס זיכרון לא נקלט:
נראה לך בחנות מחשבים
לא יהיה להם מה לעזור לך
@דאבל זה לא מזוהה במלא גודלו, הגודל הוא 31 מ"ב אני גם טעיתי בזה -
@יענקל-ה-הכונס כתב בבעיה | הכרטיס זיכרון לא נקלט:
נראה לך בחנות מחשבים
לא יהיה להם מה לעזור לך
@דאבל זה לא מזוהה במלא גודלו, הגודל הוא 31 מ"ב אני גם טעיתי בזה@דוד-משה-1 וואלה. צודק, לא ראיתי...
-
יש לי נוקיה C5, והכרטיס זיכרון לא נקלט,(תמיד עבד פתאום הוא לא קולט אותו הוא כותב: כרטיס זיכרון פגום) הכנסתי אותו למחשב וגם המחשב לא קולט אותו (כותב אם אתה רוצה לאתחל את הכרטיס, ויש קבצים חשובים)
יש פתרון?@יענקל-ה-הכונס שחזור מהסוג הזה דורש מומחיות וידע שיש רק אצל מעבדות מקצועיות
תייגו כאן כבר את אחד המומחים בתחום
חכה שהוא יגיב -
@שחזורמידע אתה יכול לטפל בזה?
כמה זה יעלה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות