בירור | האם מומלץ / משתלם, להזמין כבלי חשמל / שוקולדים, מאלי אקספרס
-
@הרוששיבע נדמה לי שהכל מיוצר היום בסין
-
אני, בתור חשמלאי, יש לי כלל, משטויות בחשמל בתים נשרפים, ולכן לומדים מזה 2 דברים:
- אם עובד כחשמלאי, ואיך שהוא יתברר שהתקנת מוצר ללא תן תקן ישראלי (בלי להיכנס לכל המעבר בעניין התקנים) - אכלת אותה.
זה שרוב העולם מיצר בסין, לא אומר דבר - בקרת האיכות ואיכות החומרים קובעת. - אז חשמל... צריך שהרכיבים יהיו איכותיים.
לעצמי אני עלול להתקין שעון שבת סיני, ללקוח-לעולם לא.
כ"ש שמהדקים (שוקולדים בלע"ז) שעולים כמה אגורות ליחידה... זה לא המקום לחסוך... ואם אתה מתכנן לעשות איתם דירה/בניין. עיין מספר 1.
- אם עובד כחשמלאי, ואיך שהוא יתברר שהתקנת מוצר ללא תן תקן ישראלי (בלי להיכנס לכל המעבר בעניין התקנים) - אכלת אותה.
-
@הרוששיבע כתב בבירור | האם מומלץ / משתלם, להזמין כבלי חשמל / שוקולדים, מאלי אקספרס:
האם מומלץ / משתלם, להזמין כבלי חשמל / שוקולדים, מאלי אקספרס
יישר כח.לאחר כל הנכתב לעיל - יש דברים שכן ויש שלא.
פשוט תבדוק את האיכות.
ושוב כמו שכתב @mirol רק לעצמך לא ללקוח זה לא שווה את זה (גם אם הייתה בעיה במזגן אתה עלול להיות 'אשם תורם' בחיבור של הכבל מאריך שהזן משקע עם שוקולד ואכמ"ל.....). -
@הרוששיבע ברור שלא, ההוזלה מזערית אם ראית.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות