העלתי קבצים דרך FTP ועלה כטקסט מה צריך לעשות שיעלה טוב
-
@MB1111 אתה רואה את זה כטקסט באתר או בFTP?!
-
@MB1111 עשית טען הכל?! (ואיזה פורמט אתה רואה כשמע אבל לא משמיע?!)
-
@MB1111 ?????
-
@MB1111 ב-FTP צריכים להעלות קובצי WAV, לא כמו העלאה באתר שממיר ומתאים את זה למערכת.
@חנון-המרבה אמר בהעלתי קבצים דרך FTP ועלה כטקסט מה צריך לעשות שיעלה טוב:
@MB1111 ב-FTP צריכים להעלות קובצי WAV, לא כמו העלאה באתר שממיר ומתאים את זה למערכת.
או OGG
-
@חנון-המרבה אמר בהעלתי קבצים דרך FTP ועלה כטקסט מה צריך לעשות שיעלה טוב:
@MB1111 ב-FTP צריכים להעלות קובצי WAV, לא כמו העלאה באתר שממיר ומתאים את זה למערכת.
או OGG
@sh774 לא כ"כ משנה העיקר פורמט שהמערכת תומכת בהם, כתבתי WAV שזה נפוץ יותר מ-OGG
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות