בעיה | שאני מחבר USB נפתח ל
-

רציתי לדעת איך אפשר להעיף את זה -

רציתי לדעת איך אפשר להעיף את זה@ניתאי-בן-שושן
זה נראה קשור לאנטי וירוס שהתקנת על המחשב( אולי תיקון הכללי)אם לא אכפת לך תמחק את התיקייה
MiniAntiVirus -
@ניתאי-בן-שושן
זה נראה קשור לאנטי וירוס שהתקנת על המחשב( אולי תיקון הכללי)אם לא אכפת לך תמחק את התיקייה
MiniAntiVirus@ארץ-הצבי כתב בבעיה | שאני מחבר USB נפתח ל:
זה נראה קשור לאנטי וירוס
לי נראה שזה וירוס
שהאנטי וירוס מחק ונשאר בהפעלה ההרצה שלו
אפשר למחוקותו בmsconfig בהפעלה -
איך עושים את זה
-
איך עושים את זה
@ניתאי-בן-שושן
https://mitmachim.top/post/576415https://mitmachim.top/post/41465
לא סתם משחזר מידע כתב לך בקצרה, יש חיפוש בפורום או בגוגל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות