בעיה | בעיות בגיבוי אנשי קשר ביאנג
-
עשיתי גיבוי אנשי קשר ביאנג [דרך 'יצוא אנשי קשר'], ויש שני בעיות:
א'-כל הקבוצות באנשי קשר נמחקו, וזה עבודה של שעות.
ב'-התמונות של האנשי קשר נהפכו לקטנות ולא ברורות.
מי שיודע מה הבעיה והאם יש דרך לסדר את זה, או לחילופין יש גיבוי שונה שאין בו את הבעיות האלו, אשמח מאוד.
תודה רבה -
עשיתי גיבוי אנשי קשר ביאנג [דרך 'יצוא אנשי קשר'], ויש שני בעיות:
א'-כל הקבוצות באנשי קשר נמחקו, וזה עבודה של שעות.
ב'-התמונות של האנשי קשר נהפכו לקטנות ולא ברורות.
מי שיודע מה הבעיה והאם יש דרך לסדר את זה, או לחילופין יש גיבוי שונה שאין בו את הבעיות האלו, אשמח מאוד.
תודה רבה@אבי-6
זאת לא בעיה, זאת המציאות !
כשמעבירים אנש"ק דרך כרטיס עובר רק האנש"ק בלי קבוצות כלל! ואין דרך למנוע את זה
דבר שני התמונות קטנות מכיוון שעשית את הגיבוי דרך החייגן של היאנג, אם אתה רוצה שהתמונות יהיו גדולות אתה צריך לעשות גיבוי דרך חייגן אחר, כמו טרו פון (true phon). -
עשיתי גיבוי אנשי קשר ביאנג [דרך 'יצוא אנשי קשר'], ויש שני בעיות:
א'-כל הקבוצות באנשי קשר נמחקו, וזה עבודה של שעות.
ב'-התמונות של האנשי קשר נהפכו לקטנות ולא ברורות.
מי שיודע מה הבעיה והאם יש דרך לסדר את זה, או לחילופין יש גיבוי שונה שאין בו את הבעיות האלו, אשמח מאוד.
תודה רבה@אבי-6 אולי אם תיצא לאנשי קשר של גוגל יש דברים שכן יעבדו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות