בירור | מידע על אינטרספייס
-
אנו משתמשים בשרתים וירטואליים (שירותים מנוהלים) של חברה מסויימת בחו"ל
ואנו חווים לעיתים תכופות תקלות שונות, כגון שכוננים נתקעים ועוד,
אנו שוקלים להשתמש בחברת השרתים אינטרספייס.
לדבריהם, ב 4 השנים האחרונות לא היתה להם תקלה שהיתה מורגשת ללקוחות
הייתי רוצה לשמוע ממי שכבר התעסק אתם -
אנו משתמשים בשרתים וירטואליים (שירותים מנוהלים) של חברה מסויימת בחו"ל
ואנו חווים לעיתים תכופות תקלות שונות, כגון שכוננים נתקעים ועוד,
אנו שוקלים להשתמש בחברת השרתים אינטרספייס.
לדבריהם, ב 4 השנים האחרונות לא היתה להם תקלה שהיתה מורגשת ללקוחות
הייתי רוצה לשמוע ממי שכבר התעסק אתם@sholom ממליץ לכם לא להשתמש בחברת נישה ישראלית אלא בחברה עולמית רצינית - AWS (אמזון), Google Cloud Platform או Azure (מייקרוסופט)
אם זה יקר מידי אני יכול להמליץ מנסיון על 2 חברות אירופאיות יותר קטנות אבל אמינות ובמחיר סביר - DigitalOcean ו-hetznerכמובן זה דורש מישהו עם ידע מתאים, אבל גם אם אין, לדעתי עדיף לשלם לאיש DevOps מקצועי שינהל את השרתים שלכם בפלטפורמה של חברה כזאת, מאשר לשכור ישירות מחברה ישראלית.
נ.ב. ל-3 החברות הראשונות שהזכרתי יש חוות שרתים גם בישראל, כלומר אפשר לבחור שהמידע לא ייצא מהארץ (יש תחומים/חברות שדורשות את זה) -
אנו משתמשים בשרתים וירטואליים (שירותים מנוהלים) של חברה מסויימת בחו"ל
ואנו חווים לעיתים תכופות תקלות שונות, כגון שכוננים נתקעים ועוד,
אנו שוקלים להשתמש בחברת השרתים אינטרספייס.
לדבריהם, ב 4 השנים האחרונות לא היתה להם תקלה שהיתה מורגשת ללקוחות
הייתי רוצה לשמוע ממי שכבר התעסק אתם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות