המלצה | איזה מצלמה זולה כדאי לקנות
-
יש לי מצלמה של קנון 185 ןאני רוצה איכות צילום טובה יותר האם מישהוא יודע אם יש במצלמות של החברות הפשוטות (סאמוויקס וכדו') משהו שמצלם באיכות טובה יותר
@יידל-0 אם יש לך מצלמה זולה של CANON לא ממליץ לך לעבור למצלמה זולה של חברה אחרת כגון אלו שהצעת
א. מבחנת האיכות הם ממש גרועות
ב. גם כשהם מצהירים על איכות מסוימת זה עבודה בעיניים כי התמונות לא באמת יותר חדות אלא אם יותר פיקסלים (מקווה שהבנת את ההבדל) -
יש לי מצלמה של קנון 185 ןאני רוצה איכות צילום טובה יותר האם מישהוא יודע אם יש במצלמות של החברות הפשוטות (סאמוויקס וכדו') משהו שמצלם באיכות טובה יותר
@יידל-0 כתב בהמלצה | איזה מצלמה זולה כדאי לקנות:
יש לי מצלמה של קנון 185 ואני רוצה איכות צילום טובה יותר
אני משער שהסיבה שאתה מחפש חברה פשוטה זה בגלל המחיר,
אתה יכול לחפש מצלמה של קנון חצי מקצועית ביד שניה, עולה בערך כמו המצלמה שלך ביד שניה, תקנה ותמכור את שלך, [יש להם (185) ביקוש מאוד גדול ביד שניה]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות