עזרה|החזרת האפשרות של שיתוף קבצים בבלוטוס ביאנג
-
שלום לכולם הסרתי ביאנג המון אפליקציות ובטעות כנראה הסרתי גם את האפליקציה של השיתוף קבצים בבלוטוס וכרגע אני לא יכול לא לשלוח ולא לקבלקבצים בבלוטוס אלא רק התקנים אשמח אם מישו שמבין בזה יגיד מה השם של האפליקציה שנמצאת בסיסטם שאחראית על השיתוף וככה אני יוכל להחזיר את האפשרות מבלי לצרוב גירסה חדשה תודה רבה רבה זה מאוד יעזור לי
@yos? -
שלום לכולם הסרתי ביאנג המון אפליקציות ובטעות כנראה הסרתי גם את האפליקציה של השיתוף קבצים בבלוטוס וכרגע אני לא יכול לא לשלוח ולא לקבלקבצים בבלוטוס אלא רק התקנים אשמח אם מישו שמבין בזה יגיד מה השם של האפליקציה שנמצאת בסיסטם שאחראית על השיתוף וככה אני יוכל להחזיר את האפשרות מבלי לצרוב גירסה חדשה תודה רבה רבה זה מאוד יעזור לי
@yos?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות