בקשת מידע | לחסום את האפשרות של מסך מפוצל בסמסונג
-
אשמח לעזרה
האם מישהו יודע האם ואיך יש אפשרות לחסום את האופציה של מסך מפוצל וגרירת אפליקציות מחלון ההתראות אפילו ע"י אפליקציה חיצונית
יש לי סמסונג A52
תודה מראש@יחיאאל כתב בבקשת מידע | לחסום את האפשרות של מסך מפוצל בסמסונג:
האם מישהו יודע האם ואיך יש אפשרות לחסום את האופציה של מסך מפוצל
דווקא לחסום?
או לבטל את האפשרות של זה?
כי יש אופציה בהגדרות האם זה יהיה או לא..
(כמובן שאיך שאתה מבטל, תוכל להפעיל בחזרה..) -
@יחיאאל כתב בבקשת מידע | לחסום את האפשרות של מסך מפוצל בסמסונג:
האם מישהו יודע האם ואיך יש אפשרות לחסום את האופציה של מסך מפוצל
דווקא לחסום?
או לבטל את האפשרות של זה?
כי יש אופציה בהגדרות האם זה יהיה או לא..
(כמובן שאיך שאתה מבטל, תוכל להפעיל בחזרה..)@שניאור-שמח לא ראיתי אופציה כזאת בהגדרות
אשמח שתכוון אותי -
@שניאור-שמח לא ראיתי אופציה כזאת בהגדרות
אשמח שתכוון אותי@יחיאאל כתב בבקשת מידע | לחסום את האפשרות של מסך מפוצל בסמסונג:
@שניאור-שמח לא ראיתי אופציה כזאת בהגדרות
אשמח שתכוון אותיאני חושב שזה בהגדרות אבטחה
תעשה חיפוש -
@יחיאאל כתב בבקשת מידע | לחסום את האפשרות של מסך מפוצל בסמסונג:
@שניאור-שמח לא ראיתי אופציה כזאת בהגדרות
אשמח שתכוון אותיאני חושב שזה בהגדרות אבטחה
תעשה חיפוש@שניאור-שמח לא מצאתי
-
@שניאור-שמח לא מצאתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
