בקשת מידע | עזרה באקסל
-
שלום וברכה אשמח לעזרה , יש לי עובר ושב של החשבון שלי של החצי שנה האחרונה באקסל , אני רוצה ליצור גרף המתאר את מצב העו"ש בתקופה הזאת ( ציר X - התאריך, ציר Y - העו"ש באותו היום). אפשר בבקשה להסבר?? תודה יישרכח.!!!
-
שלום וברכה אשמח לעזרה , יש לי עובר ושב של החשבון שלי של החצי שנה האחרונה באקסל , אני רוצה ליצור גרף המתאר את מצב העו"ש בתקופה הזאת ( ציר X - התאריך, ציר Y - העו"ש באותו היום). אפשר בבקשה להסבר?? תודה יישרכח.!!!
@ODEDPERI313 משהו כזה?

-
כן!!
-
@ODEDPERI313 משהו כזה?

-
כן!!
@ODEDPERI313

אח"כ

דרוש לך הסבר מפורט יותר כי אין לי כח?
אם צריך אני יעשה את זה אך נסה לפי התמונות -
תודה רבה , איך אני עושה את הגרף יותר מדוייק מבחינת תאריכים ??

שיצא עם הרבה תאריכים ויותר גדול . -
תודה רבה , איך אני עושה את הגרף יותר מדוייק מבחינת תאריכים ??

שיצא עם הרבה תאריכים ויותר גדול .@ODEDPERI313 כתב בבקשת מידע | עזרה באקסל:
יותר מדוייק מבחינת תאריכים ??
?
שיצא עם הרבה תאריכים ויותר גדול .
מרחיב את זה ידנית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות