עזרה | מכונה וירטואלית לא נותנת להתקין את הכלים....
-
התקנתי מכונה וירטואלית, והיא עובדת כראוי, אך אין לי את האפשרות להתקין את הכלים שגורמים למכונה לעבוד בשיתוף עם המחשב עצמו.
מצ"ב צילום מסך:
מה הפיתרון???? -
ע עימוד לכל עמוד סימן נושא זה כשאלה ב
-
התקנתי מכונה וירטואלית, והיא עובדת כראוי, אך אין לי את האפשרות להתקין את הכלים שגורמים למכונה לעבוד בשיתוף עם המחשב עצמו.
מצ"ב צילום מסך:
מה הפיתרון????@עימוד-לכל-עמוד כתב בעזרה | מכונה וירטואלית לא נותנת להתקין את הכלים....:
התקנתי מכונה וירטואלית, והיא עובדת כראוי, אך אין לי את האפשרות להתקין את הכלים שגורמים למכונה לעבוד בשיתוף עם המחשב עצמו.
מצ"ב צילום מסך:
מה הפיתרון????תיגש להגדרות המכונה כשהיא כבויה
ללשונית הבאה כמו בתמונה המצורפת

היכן שמסומן בצהוב תבחר בקובץ הISO מהמיקום הבא
"C:\Program Files (x86)\VMware\VMware Workstation\windows.iso"זה החבילת כלים לווינדוס
תפעיל שוב את הווינדוס ואז יהיה לך כונן דיסק במחשב זה
תטען אותו ותתקין את התוכנה
בהצלחה -
@עימוד-לכל-עמוד כתב בעזרה | מכונה וירטואלית לא נותנת להתקין את הכלים....:
התקנתי מכונה וירטואלית, והיא עובדת כראוי, אך אין לי את האפשרות להתקין את הכלים שגורמים למכונה לעבוד בשיתוף עם המחשב עצמו.
מצ"ב צילום מסך:
מה הפיתרון????תיגש להגדרות המכונה כשהיא כבויה
ללשונית הבאה כמו בתמונה המצורפת

היכן שמסומן בצהוב תבחר בקובץ הISO מהמיקום הבא
"C:\Program Files (x86)\VMware\VMware Workstation\windows.iso"זה החבילת כלים לווינדוס
תפעיל שוב את הווינדוס ואז יהיה לך כונן דיסק במחשב זה
תטען אותו ותתקין את התוכנה
בהצלחה@שלמה-ו עזר.
תודה רבה -
ע עימוד לכל עמוד סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות