בקשת מידע | בוט ווצאפ למשלוח הודעות למייל
-
@aiib אפשרי לבנות כזה.
או אצלי בתשלום, או שתלמד את הדרכים בחינם בגוגל.
הפלטפורמות שלדעתי תצטרך-
ואצפ
מייק (קישור שותפים)
גרין API (או שירות אחר כמו בולדוג- ואצפ לא רשמי)
ג'ימייל כמובן
אופציונאלי- שירות למשלוח אסאמסים, בתשלום, עדיף לדעתי מייל בחינם.נ.ב. אולי יש כזה לא בדקתי, סומך עליך שכבר חיפשת בגוגל ולא מצאת.
-
@aiib אפשרי לבנות כזה.
או אצלי בתשלום, או שתלמד את הדרכים בחינם בגוגל.
הפלטפורמות שלדעתי תצטרך-
ואצפ
מייק (קישור שותפים)
גרין API (או שירות אחר כמו בולדוג- ואצפ לא רשמי)
ג'ימייל כמובן
אופציונאלי- שירות למשלוח אסאמסים, בתשלום, עדיף לדעתי מייל בחינם.נ.ב. אולי יש כזה לא בדקתי, סומך עליך שכבר חיפשת בגוגל ולא מצאת.
@Harry-Potter כתב בבקשת מידע | בוט ווצאפ למשלוח הודעות למייל:
@aiib אפשרי לבנות כזה.
מחפש משהו מוכן וחינמי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות