באג | לא מצליח להתחבר לשולחן עבודה מרוחק ע"י RDP
-
שלום וברכה
אני מנסה להתחבר שמחשב שלי מרחוק ע"י החיבור לשולחן עבודה של ווינדוס
אבל אחרי שאני כותב את הכתובת IP של המחשב קופץ לי ההודעה הבאה

מישהו יודע מה זה ולמה זה? -
@צדיק-תמים כתב בבאג | לא מצליח להתחבר לשולחן עבודה מרוחק ע"י RDP:
@פרוזי מאיפה אתה מנסה להתחבר לאיפה? בתוך אותה רשת מקומית או משני מקומות?
משני מקומות
-
@צדיק-תמים כתב בבאג | לא מצליח להתחבר לשולחן עבודה מרוחק ע"י RDP:
@פרוזי מאיפה אתה מנסה להתחבר לאיפה? בתוך אותה רשת מקומית או משני מקומות?
משני מקומות
-
@צדיק-תמים כתב בבאג | לא מצליח להתחבר לשולחן עבודה מרוחק ע"י RDP:
@פרוזי האם יש נטפרי/רימון/אתרוג?
נטפרי
-
שלום וברכה
אני מנסה להתחבר שמחשב שלי מרחוק ע"י החיבור לשולחן עבודה של ווינדוס
אבל אחרי שאני כותב את הכתובת IP של המחשב קופץ לי ההודעה הבאה

מישהו יודע מה זה ולמה זה?@פרוזי כתב בבאג | לא מצליח להתחבר לשולחן עבודה מרוחק ע"י RDP:
מישהו יודע מה זה ולמה זה?
כנראה לא בצעת יציאה בפעם קודמת ויש לו הגבלה כמה חיבורים אפשרי בו זמנית
-
@צדיק-תמים כתב בבאג | לא מצליח להתחבר לשולחן עבודה מרוחק ע"י RDP:
@פרוזי האם יש נטפרי/רימון/אתרוג?
נטפרי
@פרוזי אם שני המחשבים באותו ספק בנטפרי אני חושב שאפשר להתחבר ביניהם, לפחות בRL זה ככה
אחרת אתה צריך:- לשכור מהספק כתובת IP קבוע (עולה בערך 20 ש"ח לחודש)
- להגדיר הפניית פורטים בראוטר
- לפנות לנטפרי עם הקלטת תעבורה כדי שיפתחו את ההתחברות בRDP
עריכה: כעת אני קורא שוב את הודעת השגיאה ואולי זה לא הבעיה. התחברת בעבר בין שני המחשבים האלה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות