להורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה
-
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@פיני10 מה חדש בגרסה הזאת מאשר 12?
נראה לי שהאותיות לא קופצות
איזה אותיות?
בגרסה 12 אותיות גדולות כמו ק' היו קופצות ולא מיושרות
@ek1 @רפאל-vnkl ואת זה שבשיחה השם של המתקשר הוא קטן, סידרו?
-
@ek1 @רפאל-vnkl ואת זה שבשיחה השם של המתקשר הוא קטן, סידרו?
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 @רפאל-vnkl ואת זה שבשיחה השם של המתקשר הוא קטן, סידרו?
נראה לי שלא
-
גרסה לנוקיה 215 כשרה עם נגן גלריה קבצים זמני היום מבוסס גרסה 13 לכל דכפין
בהצלחה!
הוראות צריבה: https://mitmachim.top/topic/73568/מדריך-מדריך-צריבת-קושחה-למכשירי-נוקיה-החדשים -
גרסה לנוקיה 215 כשרה עם נגן גלריה קבצים זמני היום מבוסס גרסה 13 לכל דכפין
בהצלחה!
הוראות צריבה: https://mitmachim.top/topic/73568/מדריך-מדריך-צריבת-קושחה-למכשירי-נוקיה-החדשים -
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@פיני10 איך אפשר לדעת איזה גירסה כל אחד?
לפני צריבה או אחרי?
-
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 לפני צריבה
לכאורה אפשר רק לבדוק איפה שהורדת מה הוא כתב
-
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן יש לי גרסה מהפורום (שכבר לא נמצאת)
גרסה 17? לאיזה מכשיר?
-
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 מהיכן ניתן להוריד גרסה 17?
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 מהיכן ניתן להוריד גרסה 17?
ול225?
-
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 מהיכן ניתן להוריד גרסה 17?
ול225?
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 מהיכן ניתן להוריד גרסה 17?
ול225?
לא ראיתי
אבל אני באופן אישי מעדיף את גרסה 13
יש אצל @פיני10 -
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 מהיכן ניתן להוריד גרסה 17?
ול225?
לא ראיתי
אבל אני באופן אישי מעדיף את גרסה 13
יש אצל @פיני10 -
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 לא נצרב על החדשים, ניסיתי על מכשיר שהגיע היום מאלי
נצרב אם תבטל את צריבת הnv
||זה לא ישנה את התפריט
תקח מגרסה אחרת ותצרוב רק אותו עם הקרנל והfdl|| -
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן יש לי גרסה מהפורום (שכבר לא נמצאת)
גרסה 17? לאיזה מכשיר?
-
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן יש לי גרסה מהפורום (שכבר לא נמצאת)
גרסה 17? לאיזה מכשיר?
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן יש לי גרסה מהפורום (שכבר לא נמצאת)
גרסה 17? לאיזה מכשיר?
ל215 שיש בו גרסה 17
-
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 לא נצרב על החדשים, ניסיתי על מכשיר שהגיע היום מאלי
נצרב אם תבטל את צריבת הnv
||זה לא ישנה את התפריט
תקח מגרסה אחרת ותצרוב רק אותו עם הקרנל והfdl||@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 לא נצרב על החדשים, ניסיתי על מכשיר שהגיע היום מאלי
נצרב אם תבטל את צריבת הnv
||זה לא ישנה את התפריט
תקח מגרסה אחרת ותצרוב רק אותו עם הקרנל והfdl||זהו שאת זה לא הבנתי איך עושים,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
