להורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה
-
גרסה לנוקיה 215 כשרה עם נגן גלריה קבצים זמני היום מבוסס גרסה 13 לכל דכפין
בהצלחה!
הוראות צריבה: https://mitmachim.top/topic/73568/מדריך-מדריך-צריבת-קושחה-למכשירי-נוקיה-החדשים -
@פיני10 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
וזה ל225 אותו דבר רק עם מצלמה
נוקיה 225.pacגם גרסה 13?
ומה הכוונה אותו דבר? זה בנוי על 215? או 225?@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
גם גרסה 13?
ומה הכוונה אותו דבר? זה בנוי על 215? או 225?כן שניהם בנויים על 225
@רפאל-vnkl כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
איך?
@שניאור-שמח צודק התכוונתי לזמני היום תיקנתי בפוסט למעלה שיהיה יותר ברור
@שמואל5 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
עם SMS?
לא אבל יש את זה במקש הניווט השמאלי
@yeh-0 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
זה 13 עם החיפוש החכם?
אני לא בטוח למה אתה מתכוון אבל אם לחיוג לפי ראשי אותיות אז כן
-
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
גם גרסה 13?
ומה הכוונה אותו דבר? זה בנוי על 215? או 225?כן שניהם בנויים על 225
@רפאל-vnkl כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
איך?
@שניאור-שמח צודק התכוונתי לזמני היום תיקנתי בפוסט למעלה שיהיה יותר ברור
@שמואל5 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
עם SMS?
לא אבל יש את זה במקש הניווט השמאלי
@yeh-0 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
זה 13 עם החיפוש החכם?
אני לא בטוח למה אתה מתכוון אבל אם לחיוג לפי ראשי אותיות אז כן
@פיני10 מה חדש בגרסה הזאת מאשר 12?
-
@פיני10 מה חדש בגרסה הזאת מאשר 12?
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@פיני10 מה חדש בגרסה הזאת מאשר 12?
נראה לי שהאותיות לא קופצות
-
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@פיני10 מה חדש בגרסה הזאת מאשר 12?
נראה לי שהאותיות לא קופצות
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@פיני10 מה חדש בגרסה הזאת מאשר 12?
נראה לי שהאותיות לא קופצות
איזה אותיות?
-
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@פיני10 מה חדש בגרסה הזאת מאשר 12?
נראה לי שהאותיות לא קופצות
איזה אותיות?
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@פיני10 מה חדש בגרסה הזאת מאשר 12?
נראה לי שהאותיות לא קופצות
איזה אותיות?
בגרסה 12 אותיות גדולות כמו ק' היו קופצות ולא מיושרות
-
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@פיני10 מה חדש בגרסה הזאת מאשר 12?
נראה לי שהאותיות לא קופצות
איזה אותיות?
-
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@פיני10 מה חדש בגרסה הזאת מאשר 12?
נראה לי שהאותיות לא קופצות
איזה אותיות?
בגרסה 12 אותיות גדולות כמו ק' היו קופצות ולא מיושרות
@ek1 @רפאל-vnkl ואת זה שבשיחה השם של המתקשר הוא קטן, סידרו?
-
@ek1 @רפאל-vnkl ואת זה שבשיחה השם של המתקשר הוא קטן, סידרו?
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 @רפאל-vnkl ואת זה שבשיחה השם של המתקשר הוא קטן, סידרו?
נראה לי שלא
-
גרסה לנוקיה 215 כשרה עם נגן גלריה קבצים זמני היום מבוסס גרסה 13 לכל דכפין
בהצלחה!
הוראות צריבה: https://mitmachim.top/topic/73568/מדריך-מדריך-צריבת-קושחה-למכשירי-נוקיה-החדשים -
גרסה לנוקיה 215 כשרה עם נגן גלריה קבצים זמני היום מבוסס גרסה 13 לכל דכפין
בהצלחה!
הוראות צריבה: https://mitmachim.top/topic/73568/מדריך-מדריך-צריבת-קושחה-למכשירי-נוקיה-החדשים -
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@פיני10 איך אפשר לדעת איזה גירסה כל אחד?
לפני צריבה או אחרי?
-
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 לפני צריבה
לכאורה אפשר רק לבדוק איפה שהורדת מה הוא כתב
-
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן יש לי גרסה מהפורום (שכבר לא נמצאת)
גרסה 17? לאיזה מכשיר?
-
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 מהיכן ניתן להוריד גרסה 17?
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 מהיכן ניתן להוריד גרסה 17?
ול225?
-
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 מהיכן ניתן להוריד גרסה 17?
ול225?
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 מהיכן ניתן להוריד גרסה 17?
ול225?
לא ראיתי
אבל אני באופן אישי מעדיף את גרסה 13
יש אצל @פיני10
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
