הצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה
-
רק הרגע באתי לכתוב משהו בענין, ולא בקשר למדריך. ככה:
אני רואה משתמשים חדשים שואלים/מבקשים בקשה תמימה, כמו עזרה להתקנת וכו' או איך מכניסים וכו', ומיד הם מקבלים על הראש תגובות נזעמות בסגנון 'תערוך כותרת בבקשה חבל שתורחק' או 'אחרי שתשנו את הכותרת לפי החוקים תקבלו מענה יעיל' וכדומה, והם מסכנים לא יודעים מה רוצים מיהם אפילו, בסך הכל הם רצו לדעת מה עושים. כי גם אחרי קריאת כל החוקים בעיון, כל עוד לא מתנסים שבוע שבועיים בפורם לא קולטים בדיוק מה צריך לעשות ואיך.
הנה תראו דוגמא טרייה https://mitmachim.top/topic/7608/בקשת-עזרה/12#אנו קוראים לעזרת הציבור להציע הצעות בשביל שזה לא יקרה שוב ושוב.
-
@מתחיל-מומחה אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
רק הרגע באתי לכתוב משהו בענין, ולא בקשר למדריך. ככה:
אני רואה משתמשים חדשים שואלים/מבקשים בקשה תמימה, כמו עזרה להתקנת וכו' או איך מכניסים וכו', ומיד הם מקבלים על הראש תגובות נזעמות בסגנון 'תערוך כותרת בבקשה חבל שתורחק' או 'אחרי שתשנו את הכותרת לפי החוקים תקבלו מענה יעיל' וכדומה, והם מסכנים לא יודעים מה רוצים מיהם אפ',בסך הכל הם רצו לדעת מה עשוים. כי גם אחרי קריאת כל החוקים בעיון, כל עוד לא מתנסים שבוע שבועיים בפורם לא קולטים בדיוק מה צריך לעשות ואיך.אנו קוראים לעזרת הציבור להציע הצעות בשביל שזה לא יקרה שוב ושוב.
א)מה שהצעתי כאן.
ב)לי לא מפריע הכותרת,פשוט חבל לי שהבנאדם יורחק...אז אולי צוות הפיקוח במקום מיד להרחיק יכתוב פוסט שמסביר על הכותרות בסוף כל שרששור בעייתי,ינעל,ויזמין את הפותח לפתוח חדש.זה בעיקרון טוב,הבעיה היא שזה דורש המון עבודה מהפיקוח.
ג)אולי (אם זה אפשרי @שמואל) שבפתיחת 5 האשכולות הראשונים של הניק יעלה לו חלון עם הכיתוב קראת את ההוראות לכתיבת פוסט? -
@מתחיל-מומחה אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
אחרי שתשנו את הכותרת לפי החוקים תקבלו מענה יעיל
זה באמת לא יפה
מה שאני עשיתי בדוגמא שלך לדעתי בסדר,ביקשתי שתערוך לפני שצוות הפיקוח ירחיק,אבל כן עזרו לה -
@מישהו12 אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
@מתחיל-מומחה אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
אחרי שתשנו את הכותרת לפי החוקים תקבלו מענה יעיל
זה באמת לא יפה
מה שאני עשיתי בדוגמא שלך לדעתי בסדר,ביקשתי שתערוך לפני שצוות הפיקוח ירחיק,אבל כן עזרו להלא התכווונתי אליך אישית, רק נקטתי משפט דוגמא.
-
@מתחיל-מומחה אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
@מישהו12 אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
@מתחיל-מומחה אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
אחרי שתשנו את הכותרת לפי החוקים תקבלו מענה יעיל
זה באמת לא יפה
מה שאני עשיתי בדוגמא שלך לדעתי בסדר,ביקשתי שתערוך לפני שצוות הפיקוח ירחיק,אבל כן עזרו להלא התכווונתי אליך אישית, רק נקטתי משפט דוגמא.
אתה חושב שנעלבתי? ח"ו
-
@מנהל-ראשי
אני הייתי ממליץ לפל הפחות לשים כאן קישור של ההוראות של @מתחיל-מומחה בדף ברוכים הבאים של הפורום:
-
@מתחיל-מומחה אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
רק הרגע באתי לכתוב משהו בענין, ולא בקשר למדריך. ככה:
אני רואה משתמשים חדשים שואלים/מבקשים בקשה תמימה, כמו עזרה להתקנת וכו' או איך מכניסים וכו', ומיד הם מקבלים על הראש תגובות נזעמות בסגנון 'תערוך כותרת בבקשה חבל שתורחק' או 'אחרי שתשנו את הכותרת לפי החוקים תקבלו מענה יעיל' וכדומה, והם מסכנים לא יודעים מה רוצים מיהם אפילו, בסך הכל הם רצו לדעת מה עושים. כי גם אחרי קריאת כל החוקים בעיון, כל עוד לא מתנסים שבוע שבועיים בפורם לא קולטים בדיוק מה צריך לעשות ואיך.
הנה תראו דוגמא טריה https://mitmachim.top/topic/7608/בקשת-עזרה/14אנו קוראים לעזרת הציבור להציע הצעות בשביל שזה לא יקרה שוב ושוב.
מסכים איתך לגמרי!
אני חושב שכמו שחושב לפורום שיהיה כותרת מסודרת , וזה לתועלת הפורום
גם חשוב שלא כל פוסט שני יהיה כתוב כמה הודעות שקושרות ל תשנה כותרת
(אולי לחשוב על דרך להודיעה לבן אדם על הכתורת בצורה יפה בצט' למשל ולא בהודעה עצמה
וכך לשמור על ההודעה נקיה)
ובנוסף שדעתי שתמיד תמיד צריך להגיב בצורה יפה.. ולא משנה מה
כי אפילו עם בן אדם עובר על דברי תורה צריך להוכיח אותו בנחת ולא לפגוע
קל וחומר שזה לא דברים של תורה ורק חוקי הפורום -
@bbn אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
@מישהו12 אני יודע
ולכן אולי לאפשר למשל לכל צוות פיקוח שיהיה להם צט עם החדשים והם יכולו להודיע לחדשים את הדברים האלה@מישהו12 אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
הבעיה היא שזה דורש המון עבודה מהפיקוח
-
@מישהו12
זה הרעיון שלי- משתמש עם יותר מ- 200 מוניטין יכול לדווח
- תִּשַׁלַח הודעה אוטומטית למשתמש, "הכותרת לא מספיק ברורה, ע"מ שתוכל לקבל את תגובות המתמחים, נא ערוך את הכותרת"
- לא ניתן להגיב בפוסט לאחר הדיווח, עד שהמשתמש יתקן את הכותרת
- הפוסט לא יופיע ברשימת ה"לא נקראו"
נראה לי עדִין וברור
אני חושב שמשתמש שזקוק לעזרה דחופה לא ישב לקרוא את הכללים
בצורה כזו פשוט לא תהיה לו ברירה -
@ב-מ-ב-ל-יק אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
@מישהו12
זה הרעיון שלי- משתמש עם יותר מ- 200 מוניטין יכול לדווח
- תִּשַׁלַח הודעה אוטומטית למשתמש, "הכותרת לא מספיק ברורה, ע"מ שתוכל לקבל את תגובות המתמחים, נא ערוך את הכותרת"
- לא ניתן להגיב בפוסט לאחר הדיווח, עד שהמשתמש יתקן את הכותרת
נראה לי עדִין וברור
אני חושב שמשתמש שזקוק לעזרה דחופה לא ישב לקרוא את הכללים
בצורה כזו פשוט לא תהיה לו ברירהכמובן שלא ירחיקו אותו אבל עד שיעבור יום מאז שהוא קיבל את הדיווח
-
@מישהו12 אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
@ב-מ-ב-ל-יק אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
@מישהו12
זה הרעיון שלי- משתמש עם יותר מ- 200 מוניטין יכול לדווח
- תִּשַׁלַח הודעה אוטומטית למשתמש, "הכותרת לא מספיק ברורה, ע"מ שתוכל לקבל את תגובות המתמחים, נא ערוך את הכותרת"
- לא ניתן להגיב בפוסט לאחר הדיווח, עד שהמשתמש יתקן את הכותרת
נראה לי עדִין וברור
אני חושב שמשתמש שזקוק לעזרה דחופה לא ישב לקרוא את הכללים
בצורה כזו פשוט לא תהיה לו ברירהכמובן שלא ירחיקו אותו אבל עד שיעבור יום מאז שהוא קיבל את הדיווח
אני חושב שלא צריך להרחיק
משתמש מהשורה שמבקש עזרה ולא מקבל תשובה, ישנה את הכותרת או ירחיק עצמו מהאתר
תאמת שה"מורחק" קצת קשוח מידי בעיניי במיוחד שמדובר על משתמשים חדשים, שמאד מתלהבים מהאתר ורגילים לפורומים אחרים בעולם האינטרנט ששם אתה חופשי כותב כל מה שנראה לך
כשאתה נועל את הפוסט לתגובות הוא יבין את זה בדרך הקשה והעדינה
(בדיוק כמו שאתה מנסה להתחבר לאתר מסוים ומופיעה לך הודעה שהסיסמה לא נכונה! תרצה או לא תרצה אתה תחפש את הסיסמה גם בלי שירחיקו אותך מהאתר)
אולי אפשר גם להוסיף שהפוסט לא יופיע ברשימת ה"לא נקראו" כך שהפורום ישאר נקי מכותרות לא תקינות -
@ב-מ-ב-ל-יק אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
תאמת שה"מורחק" קצת קשוח מידי בעיניי במיוחד שמדובר על משתמשים חדשים, שמאד מתלהבים מהאתר ורגילים לפורומים אחרים בעולם האינטרנט ששם אתה חופשי כותב כל מה שנראה לך
כשאתה נועל את הפוסט לתגובות הוא יבין את זה בדרך הקשה והעדינהמסכים,אצלי בפורום אני באמת נועל ולא מרחיק וכותב "שים לב! עברת על חוק זה וזה תפתח מחדש בצורה תקינה"
-
@מישהו12 אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
@ב-מ-ב-ל-יק אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
תאמת שה"מורחק" קצת קשוח מידי בעיניי במיוחד שמדובר על משתמשים חדשים, שמאד מתלהבים מהאתר ורגילים לפורומים אחרים בעולם האינטרנט ששם אתה חופשי כותב כל מה שנראה לך
כשאתה נועל את הפוסט לתגובות הוא יבין את זה בדרך הקשה והעדינהמסכים,אצלי בפורום אני באמת נועל ולא מרחיק וכותב "שים לב! עברת על חוק זה וזה תפתח מחדש בצורה תקינה"
אז אני מבין שזה לא משהו מסובך להגדיר את זה
נקווה שייאוׂתוּ המנהלים לקדם העניין -
@ב-מ-ב-ל-יק אגב בפורומים מהסוג הזה א"א אפשר לעשות מה שרוצים ולהוסיף כפתורים ודברים בקיצור מה שאמרת למעלה לא כל כך הגיוני
-
@איציק-דייטש אמר בהצעה | שיהיה קישור בולט בצד ל"מדריך למשתמש" של מתחיל-מומחה:
אגב בפורומים מהסוג הזה א"א אפשר לעשות מה שרוצים ולהוסיף כפתורים ודברים בקיצור מה שאמרת למעלה לא כל כך הגיוני
דווקא אפשר להוסף כפתורים וכו' אבל את ההצעה של @ב-מ-ב-ל-יק יהיה קשה (לא בלתי אפשרי) ליישם בגלל שזה דורש גם פיתוח בצד שרת