שינוי מקשי f1 f2.. לאופציה המשנית
-
@MENIS אמר בשינוי מקשי f1 f2.. לאופציה המשנית:
כנס לBIOS ובלשונית Configuration תלחץ על Hotkey Mode והגדר disabled ושמור
על איזה מחשב אתה מדבר?
זה מה שכתוב לגבי מחשב HP (וגם בHP יש דגמים יוצאים מן הכלל הזה) :

-
@MENIS אמר בשינוי מקשי f1 f2.. לאופציה המשנית:
כנס לBIOS ובלשונית Configuration תלחץ על Hotkey Mode והגדר disabled ושמור
על איזה מחשב אתה מדבר?
זה מה שכתוב לגבי מחשב HP (וגם בHP יש דגמים יוצאים מן הכלל הזה) :

@שמעון-לאופר lenovo
-
@שמעון-לאופר lenovo
@MENIS אוקיי גם בלנובו אני צריך עזרה. תוכל לומר לי איך להגיע לביוס?
-
@MENIS אוקיי גם בלנובו אני צריך עזרה. תוכל לומר לי איך להגיע לביוס?
@שמעון-לאופר
לחיצה על fn+f2 על ההדלקה כשאתה רואה את הלוגו של לנובו -
@שמעון-לאופר
לחיצה על fn+f2 על ההדלקה כשאתה רואה את הלוגו של לנובו@MENIS סורי אבל טעיתי.. המחשב השני שלי הוא לא לנובו אלא אסוס...
אתה יודע איך משנים את ההגדרה הזו באסוס?
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות